Gå til innhold

Erfaringer med Navigare klær fra Coop Obs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er disse klærne...

Er det jeg som er sær som ikke vil ha dresser etc derfra( svigers driver å spør innimellom om jeg vil ha det, men jeg har sagt nei hittil. og igår spurte de igjen, for det var visst noe tilbud på en vårdress eller noe.) men jeg har et inntrykk av at det bare er dritt.... Stemmer det eller er dette brukbare klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navigare er absolutt ikke "drittklær", som du kaller det.. Det er meget god kvalitet, og ikke spesiellt billig heller.. Parkdressen, som er på tilbud nå, koster vel rundt 800,- eller noe sånt i utgangspunktet. Jeg har den til begge mine gutter, på 2 og 5 år. Og har absolutt ingenting å utsette på dem! :) De har nå vært prøvd i regnvær, søle og slaps, og gutta er like tørre når de kommer inn som når de gikk ut.

Jeg har forøvrig vinterdress fra Europris som jeg også er veldig fornøyd med.. ;) På meg virker du kanskje litt kresen? :)

Skrevet

Jeg har bla en Trax vinterdress som jeg kjøpte på Obs som ekstradress. Er kjempefornøyd med den, hun er varm og tørr og har god bevegelighet i den.

Har 2 Trax hele fleecedresser. Kjempefornøyd med de..

Men vintervottene er ikke no særlig, trekker til seg vann med en gang..

Hun har og en genser som jeg vet (pga merket) er kjøpt på Obs. Er fin den, eneste å utsette på er at farvene blekes fort.

Og så kjøpte jeg par bodyer der for en stund tilbake. Er fornøyd med de. De sitter bra og holder godt.

Og så får du bla kjøpt Helly Hansen på Obs.. Janus Ull, Adidas klær, osv.... så vil liksom ikke legge alt under en kam bare fordi det er Obs.

Må nesten bare prøve seg frem. Er en ikke fornøyd, er det bare å la være å bruke det..sånn som med alle andre klær.

Skrevet

Vi har brukt navigare i flere år,og er storfornøyd:-) Kjøpte fra barn og leker sist,aldri mer..Jakkene var veldig små i str. og refleksbåndene er allerede halvveis av..

Skrevet

Har navigare regntøy til mine eldste barn.Det blir brukt av erfarne seilere td...Herregud så sneversynt du er.Håper du ikke får tilbud mer utakknemmelige deg.

Skrevet

Det er et godt merke. Du virker ganske fordomsfull mot disse butikkene - de har jo mange kjente merker...

Skrevet

Navigare er kjent merkevare, de har til og med egne butikker... De er ikke spesielt billige heller, og parkdressen de har på Obs! er både vann- og vindtett!

De selger forresten både Helly Hansen, Bula, Norrøna osv, altså masse kjente merkevarer på Obs! ofte langt billigere enn i sportsbutikken, så du må nok sjekke fakta før du svarer svigerforeldrene dine ;)

Skrevet

er jo ikke det at jeg ikke har vært på obs da. har handlet masse på obs jeg, og vet at de har masse billige merkeklær der. det har jeg selv kjøpt. vet også at feks de friends skoene er veldig bra vinterstøvler. Men er ikke kjent med navigare merket... trodde ikke det var noe særlig tess.. derfor jeg spurte

Skrevet

Jeg har kjøpt den dressen som er på tilbud nå, og den virker veldig god.. Nå er det vinter her ennå, men vi hadde den på en dag det regnet og han var tørr da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...