Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 har hatt små blødninger siden lørdag og litt vondt i magen. var ikke så bekymret de første dagene da jeg også blødde litt med begge de forrige graviditetene. men det har liksom ikke stoppet denne gangen, heller økt litt. fikk ultralyd på sykehuset igår og der kunne de se et foster som var mindre enn ventet og et hjerte som slo, men mye saktere enn det burde. legen mente det var en kommende abort. hun hadde ikke mye tro på at dette vil gå bra, og det har ikke jeg lenger heller. siden igår har jeg blødd mye mer og litt mer vondt i magen. er veldig trist dette her, men samtidig vet jeg jo at det er en grunn til at det går galt for noen noen ganger. kan litt trøste meg med at jeg har to fantastiske barn fra før og en super mann som er der for meg. og vi gir ikke opp om å få siste barn i familien vår.
chiquetita Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Uff da, det var trist å høre. Må være fryktelig å gå å kjenne på at det går galt, kan ikke forestille meg... er selv litt over 9 og hadde vært knust om det var meg. Nr 3 her også etter mye vurering frem og tilbake. Ønker deg lykke til videre og pass godt på deg selv.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Huff jeg føler så med deg, jeg håper virkelig du har noen sammen med deg som du kan lene deg på. Ønsker deg også lykke lykke til, ta vare på deg selv, og om du trenger å prate med noen her inne er det baaaare å skrive Vi er her vi <3
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Uff da..... Så trist... Jeg er så glad for at du ser såpass nøkternt som du gjør. Trist er det selvsagt uansett hvordan man snur og vender på det, men det er jo naturen som rydder opp på sin måte som oftest... Ihvertfall når det bare skjer en gang. Jeg håper jo fortsatt at det skal gå bra for deg jeg da... Men om ikke, så håper jeg veldig at du snart er tilbake her hos oss og får være her leeenge *Klappe på*
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 ja, da er det visst helt over. har hatt ganske vondt i magen et døgn nå og i ettermiddag kom det ut (beklager...). ordentlig trist, syns det har skjedd så mange her inne noen dager nå, ingen som fortjener dette!!! håper veldig at jeg kan bli fort gravid igjen, har ikke gitt opp. lykke til alle andre som prøver og som er godt igang. det her hyggelig med så mange oppmuntrende meldinger, dere er supre vi sees snart igjen i et av trimesterne!
Leona77 Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Føler med deg, mistet i går jeg også, men vi prøver igjen!! Lykke til med fortsatt prøving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå