endelig mamma:) Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Da jeg skulle på ul fikk jeg et brev i posten, med blandt annet et ark hvor jeg skulle fylle ut informasjon om bf og mor, og om sykdommer osv. Det stor jeg skulle ta dette med på ul, men de spurte ikke etter arket da. Skulle jeg levert arket der eller skal det leveres når en kommer på sykehuset for å føde? Noen som vet?
mai^prinsessa Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg fikk beskjed om å levere det på Ul undersøkelsen.. Du får høre med din jordmor Tror de skal ha det innen du skal føde..
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 På mitt ark står det at det skal leveres på fødeavd 1-2 mnd før termin.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 jeg fikk det sammen med innkalling til UL. Og det står man skal levere den på UL
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 jeg fikk det i posten med innkallinga til ordinær UL, og det ble levert på føden på UL...
Bøtteknott Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Har ikke hørt noe om dette skjemaet i det hele tatt..., så har hverken fylt ut noe eller levert noe på UL..
♥ anonym♥ Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Hvilket sykehus tilhører dere? fikk ikke sånt. har A-hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå