Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hvor ille er det å bli sammen med eksn til ei man har jobbet sammen med/venninne? Bor ca 3 timers kjøring unna hverandre nå og har vel ikke så mye kontakt. Jeg og eksn hennes bor i samme by. Har aldri truffet en så herlig mann før.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 er en uskreven regel at man ikke skal ta venninnene sine exer..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Det er det kun veninnen din som kan svare på. Om en av mine veninner fant ren lykke med min utrolig koselige eks (har bare en), hadde jeg vært glad på begges vegne.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 takk for svar! Ja, er vel det. Tenker det samme, hvis man er over eksn da. Jeg er over begge eksnene mine og hadde ikke hatt problemer med at mine venninner hadde funnet tonen men de. Men klart, er jo forskjell fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Bin there, done that - ikke verd det ... huff for noe kaos. Trodde ikke det skulle gjøre så mye, siden vi hadde lite kontakt mer og hun ikke ville ha han tilbake!! Men det ble så mye bråk, at det var ikke verd det. Aldri gjort det igjen, selv om jeg var hals over hodet forelsket. At de hadde en sønn sammen gjorde saken værre.. Kanskje det hadde vært bedre dersom de kun hadde vært sammen, ikke fått barn og alt. Tenk dere godt om, er det verd alt maset som garantert kommer og er forholdet sterkt nok til å greie presset. Dersom det ikke er det, har jo alt være bortkastet!?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Ekkelt og sånt gjør en ikke, om du ikke tar en prat med henne først. Du oftrer vennskapet med henne til fordel for en mann uansett om hun sier det er ok eller ikke.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Det er overhodet ikke noe problem. Eks er eks. De som ønsker å lage amerikaniserte regeltilstander har sett for mange high-school-filmer.
Bøllefrød Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 eks er ikke eks vis den ene ikke er over den andre. jeg synes du burde snakke med venninden din om det. er det greit for hun er det jo bare å stå på, men vist ikke synes jeg du skal la det ligge. Det har jo mye å si åssen forhold de har hatt også. ekser jeg har hatt som har vart i korte perioder må gjerne mine venninder ta men vist det noen gang skulle bli slutt med han jeg har nå å en venninde haddee rotet seg bort i han hadde aldri hun blitt min venninde i gjenn. som veninden min sa en gang man roter ikke i søpla til andre =p hehe for meg hadde det blitt veldig rart om en venninde plutselig skulle blitt stemor til min sønn, å bare tanken på at han da hadde hatt sex med både meg å venninden min nei æsj. Jeg hadde heller aldri klart å blitt sammen med en av mine venninders kjæreste/eks. MEN det spørs jo hvor nære venner dere er og hvor lenge siden de var sammen og hvordan forhold de har hatt og selvfølgekig hva hun mener om saken. lykke til =)
Bøtteknott Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Kommer an på eksen. Min beste venninne er gift og har barn med en av eksene mine, og det er helt greit. Men vi hadde ikke vært sammen så lenge, og det var jeg som gjorde det slutt. Men hadde ei venninne av meg blitt sammen med han jeg f eks var forlovet med, ville det blitt bråk.. Uavhengig om jeg ville hatt ham tilbake eller ikke. Det er noen ekser jeg ikke vil ha noe med å gjøre, og da blir det vanskelig hvis en av mine venninner blir sammen med dem. Men hør med venninnen din før dere gjør noe mer, så finner du fort ut om det er greit eller ikke. Kanskje en fordel at dere ikke bor veldig nærme hverandre ;.) Og ikke har så mye kontakt.
Storebror & Lillebror Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Hvis noen av mine venninner ville blitt sammen med en av mine ekser, hadde jeg overhodet ikke hatt noe problem med det. Ville bare synes der var litt pussig.
Storebror & Lillebror Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Det blir selvsagt noe annet om man har vært forlovet eller gift med dem.
prekæs Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 I min tenkte tanke kan jeg garantere at jeg hadde stått over.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 Jeg ville aldri latt noe andre bestemme hvem jeg skulle være sammen med! Gjør det du vil med livet ditt og vær sammen med den du føler for. Hvis venninnen din lager trøbbel fordi dere blir sammen, trenger ikke dere å legge deg oppi dramaet, det trengs to for å krangle. Det gjelder uansett om en kjenner eksen fra før eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Min bestevenninne venter barn med min ex =) Syns det er utrolig fint at de er sammen
Bøllefrød Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 Det har jo litt med å vise respek for vennene sine da. nå er jeg litt frek men jeg synes det sier litt om deg vist du driter i venninders følelser å gjør det du vil. synes egentlig det er veldig usmakelig å ditshe venner for en ny forelskelse. Jeg synes venner er mere vært en en fyr an nettopp har fått sansen får. det er nok av fisk i havet så vrfor velge en eks av en venninde ? selvfølgelig ikke noe problem vist venninden er over han å hun ikke har noe problem med det.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #16 Skrevet 5. mars 2009 Jeg syntes det bare var koselig, da en litt perifer venninne og min eks ble sammen:) De passer nok bedre sammen enn jeg og han. De er nå gift og har barn. Bare flott, og jeg snakker med dem når jeg treffer dem(sånn tilfeldig, da). Jeg hadde ingen følelser på den måten for ham, da de ble sammen. Han var bare en grei og snill fyr, i mine øyne. Det ble slutt fordi følelsenen kjølnet, og ikke fordi vi hadde det vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #17 Skrevet 5. mars 2009 Min første kjæreste og jeg var sammen i 5 år. En stund etter det var slutt mellom oss, ble han sammen med min beste venninne. Jeg hadde da flytta fra hjembygda, så bodde 5 timer unna. jeg ble litt lei meg i starten, men da jeg skjønte at dette kom til å vare, gikk det veldig greit. Har ikke hatt noen problemer med det i ettertid. Nå har de to barn sammen og er forlova, så all lykke til dem Min neste kjæreste ble også sammen med en venn av meg, men det ble slutt igjen, ikke noe problem det heller. Håper du finner it av det Synes ikke man kan beslaglegge xer på den måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå