Gå til innhold

Hvorfor tror folk at Reima er det eneste som duger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 barn, og har prøvd mange forskjellige dresser. Reima er dyrt og ikke mye bedre enn andre. Jeg bruker Troll til de minste mine, de holder seg fint og kan brukes i flere sesonger.

Tror mange her inne kjøper Reima fordi det er det eneste "riktige" og at dere da kjøper dere "god samvittighet". Sender ungen i barnehagen og henger opp den nye dressen på plassen med ett stort smil fordi det er status. Og når ungen blir henta, bløt og kald TIL TROSS for den fine Reima-dressen så er det plutselig de ansattes feil som ikke kan å kle på.

Nei, jeg tror det er mange dresser som er vel så bra som Reima, de kommer jo aldri på topp i forbruker-tester.

Desuten har jeg fått Reima opp i halsen etter å ha vært her inne en stund!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smak og behag, jeg syns reima er bra, sikkert mye annet bra også, men hvorfor engasjere seg i hvilke dresser andre har? missunnelig for du ikke kan kjøpe reima dresser til alle barna dine eller? høres nesten sånn ut...

Skrevet

Nei absolutt ikke. Har hatt Reima noenganger, men er ikke mer fornøyd med de enn andre. Troll er forresten like dyrt som Reima. Blir bare så oppgitt over at hver eneste gang det er snakk om utedresser her inne så er det noen som opphøyer Reima så innmari.

HI

Skrevet

:-) Jeg har vært litt "motstander" av Reima fordi jeg har tenkt at de sikkert bare er dyre og har et "merke".

Og i mange år har jeg hengt opp dresser til guttene kjøpt på Bogerud, sportsbutikker eller Coop obs. Har aldri følt hverken det ene eller andre.

Men i vinter gikk jeg til innkjøp av reima, etter at han på snart 7 hadde slitt ut to, ja to dresser fra Bogerud før jul.

Og nå har minste på 3 reima-tec og han på snart 7 har reima-kiddo, og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd. Men jeg har fortsatt ingen følelser rundt det å henge opp dressen. Og jeg ser heller ingen andre som gliser når de henger opp reimadressen;-)

Skrevet

Min gutt har ALDRI vært våt og kald med reima!! Derfor kjøper jeg reima!

Skrevet

jeg har kjøpt navigare sin parkdress på coop jeg;) Har ikke fått prøvd den ut ennå, for knøttet er jo bare 8 mnd, men den var på salg, så da slo jeg til;)

har ikke noe konsept om hva som er best eller ikke, men jeg ser på det slik at pris ikke alltid speiler kvalitet. Så derfor har jeg kjøpt en dress som var billig for å teste ut, også får jeg evnt kjøpe noe annet hvis det ikke funker.

Og med tanke på at navigare dressen kostet 700 kr fullpris syns jeg det faktisk var en stiv pris på den, men det trenger jo som sagt ikke å si at den er bra... Men jeg fikk den for halv pris, så da er det et fett;)

Skrevet

Jobber i bhg og ser fort hva som duger og ikke.

Jeg er stor tilhenger av reima. og dressene er jo bare helt herlig. Spesielt de aller yngste som kanskje akkurat har lært seg å gå, for reima er så god passform at de kan bevege seg lett. Blir ikke så klumpete som det blir med mange andre dresser ihvertfall.

Så tuppa mi skal få reimadress:)

Skrevet

Det er da ikke noe prestisje med reima fremfor troll? troll har jo også kjempe bra dresser. Og Ticket og Mikkline og mange andre. Men Reima sine er også veldog bra dresser og de er veldig tilgjengelige i mange butikker, og folk må da få like dem!.

Jeg liker egentlig best Ticket dressene, særlig i sånt vær som er nå, syns de er de mest vanntette, men syns de er vanskelig å få tak og det er troll også, i så endte opp med Reima for de er overalt.

Reima er da ikke noe hipt, da får dere heller sjekke ut Ver de Terre dressene som har ekte pels på kanten, selges på Martine i Bygdøy Alle. Da snakker vi mer om snobberier, selv om den dressen også er veldig bra.

Reima er da som "blåkläder" - det er arbeidsdressen til barna, ikke noe mer eller ikke noe mindre. Og du signaliserer ikke noe annet ved å velge en troll fremfor reima, det er jo samme "ulla". skjønner ikke poenget med innlegget i det hele tatt.

Skrevet

Vil si at en stort fordel for Reima i forhold til de andre merkene er at den er lett å få av og på seg for barna slik at de greier å kle av seg selv, og babymodellen er også veldig god og romslig å bevege seg i.

Det er ikke dermed sagt at andre dresser er dårlige, men ikke si at Reima ikke er bra, for det er det. Bortsett fra når det gleder slitestyrke! De duger når det er snø ikke under andre forhold, da ryker stoffet.

Skrevet

Jeg sier ikke at reima er dårlige dresser, jeg sier at det er amnge alternativ som er vel så bra. Poenget med innlegget er at det er så mange her inne som skriver at det er bare en ting som duger, og det er reima. Og det synes JEG er feil.

Hadde forøvrig ingenting mot Reima før, det har bare blitt sånn nå etter å ha lest utallige skryte-innlegg om Reima.

HI

Skrevet

Det er utallige innlegg ala dette også. Syns Reima er hverken dyrt, status eller noe fancy merke, så ser ikke hvorfor så mange irriterer seg over at noen syns det er best. Troll, ticket og de andre i omtrent samme prisklasse har ikke butikken her så det blir enten Reima, Skogstad eller Reflex. Blant de syns jeg Reima er en vinner ofr vårt bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...