Gå til innhold

Hvem ligner barna deres på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre stykker!

Jenter på 7 og 8 mnd som ligner veldig på meg

Gutt på 4 som er kopi av faren sin.

Har en tanteunge som er helt lik sin bestefar når han var liten. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, ei på 7 ÅR og ei på 8 mnd. Gikk litt fort ser jeg! :)

HI

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

I begynnelsen var hun prikk lik faren, nå syns folk heldigvis hun ligner litt mer på meg. Det første jeg sa når hun var født var: "Se, hun har helt like ører som deg!" (til mannen)

Gjest Morn du
Skrevet

Jeg har to jenter, 7 åringen ligner vel mest på begge to, 5 åringen ligner en del på pappan sin. Dette er det andre som mener, jeg ser ikke likhetene egentlig. For meg er de mest lik seg selv:)

Skrevet

Min datter likner faren sin på en prikk.

Skrevet

Begge to er prikk lik faren sin. Det er urettferdig, jeg fikk all jobben og han all æren! =(

Men det er noen meget pene barn vi har da...;-) Ikke sikkert de hadde vært så fine om de lignet på meg, hehe.

Skrevet

ungen min har fargene mine, ansiktsformen til faren, og er utrolig lik broren min i utseende:) begge foreldrene har blåe øyer, mens ungen har mørkebrune:)

Skrevet

alex har min samboers farger, min hake og nese og hans ansiktsform og øyne, en salig blanding;)

min niese er kliss lik meg, så alex ligner litt på henne å;) men når han var helt fersk var han skummlt lik sin far...

Skrevet

Datteren min ligner ikke p noen av oss. Er litt rart å se på henne for hun er så "fremmed". Hvor kommer du fra liksom?

Kanskje hun ligner mer på noen etterhvert.

Skrevet

Sønnen min på 4 1/2 er nesten klin lik meg :) :) Han har nesten ikke arva noe som helst fra pappa'n, men det kan jo være det endres litt når han blir eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...