Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Vi har tre stykker! Jenter på 7 og 8 mnd som ligner veldig på meg Gutt på 4 som er kopi av faren sin. Har en tanteunge som er helt lik sin bestefar når han var liten.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Altså, ei på 7 ÅR og ei på 8 mnd. Gikk litt fort ser jeg! HI
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 I begynnelsen var hun prikk lik faren, nå syns folk heldigvis hun ligner litt mer på meg. Det første jeg sa når hun var født var: "Se, hun har helt like ører som deg!" (til mannen)
Gjest Morn du Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har to jenter, 7 åringen ligner vel mest på begge to, 5 åringen ligner en del på pappan sin. Dette er det andre som mener, jeg ser ikke likhetene egentlig. For meg er de mest lik seg selv:)
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Begge to er prikk lik faren sin. Det er urettferdig, jeg fikk all jobben og han all æren! =( Men det er noen meget pene barn vi har da...;-) Ikke sikkert de hadde vært så fine om de lignet på meg, hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 ungen min har fargene mine, ansiktsformen til faren, og er utrolig lik broren min i utseende:) begge foreldrene har blåe øyer, mens ungen har mørkebrune:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 alex har min samboers farger, min hake og nese og hans ansiktsform og øyne, en salig blanding;) min niese er kliss lik meg, så alex ligner litt på henne å men når han var helt fersk var han skummlt lik sin far...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Datteren min ligner ikke p noen av oss. Er litt rart å se på henne for hun er så "fremmed". Hvor kommer du fra liksom? Kanskje hun ligner mer på noen etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Sønnen min på 4 1/2 er nesten klin lik meg :) Han har nesten ikke arva noe som helst fra pappa'n, men det kan jo være det endres litt når han blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå