Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Har akkurat startet på de etter at ingen andre har funket.(dritsur,vektoppgang,småblødninger osv.)Noen med arfaringer på desse??
AneB Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Har gått på de i to år. Har ikke merket noen bivirkninger, bortsett fra MYE mindre migrene
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 ok,høres jo lovende ut.Flott at du ble mindre plaget av migrene på de.Takk for svar.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Gikk på de i flere år, ingen bivirkinger. Så ble jeg gravid når jeg gikk på dem (uten at jeg hadde glemt piller osv).
Mittens ♂♂ Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Jeg gikk på Microgynon før forrige svangerskap og hadde ingen bivirkninger. Skal begynne på dem nå igjen. Er de eneste p-pillene jeg har vært fornøyd med :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Jeg hadde ingen bivirkninger av dem i starten, og var kjempefornøyd. Men så fikk jeg lengre og lengre perioder med pms (gikk opp fra 2-3 dager til 2 uker (!) med pms). Men iflg legen var nok det fordi jeg hadde gått på p-piller for lenge sammenhengende. Jeg har brukt trinordiol, yasmin og et annet slag i tillegg, og microgynon var de jeg likte best (til pms'en kom...)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Ups - tenkte feil * rødme * Mercilon var det jeg mente, Microgynon fikk jeg faktisk ekstremhodepine og kvalmebølger av og måtte slutte med etter tre dager... Har vært igjennom noen pilleslag for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå