Gå til innhold

Microgynon p-piller,noen med erfaring på de??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat startet på de etter at ingen andre har funket.(dritsur,vektoppgang,småblødninger osv.)Noen med arfaringer på desse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått på de i to år. Har ikke merket noen bivirkninger, bortsett fra MYE mindre migrene :)

Skrevet

ok,høres jo lovende ut.Flott at du ble mindre plaget av migrene på de.Takk for svar.

Skrevet

gått på de i 10 år, ingen bivirkninger :)

Skrevet

Gikk på de i flere år, ingen bivirkinger. Så ble jeg gravid når jeg gikk på dem (uten at jeg hadde glemt piller osv).

Skrevet

Jeg gikk på Microgynon før forrige svangerskap og hadde ingen bivirkninger. Skal begynne på dem nå igjen. Er de eneste p-pillene jeg har vært fornøyd med :-)

Skrevet

Jeg hadde ingen bivirkninger av dem i starten, og var kjempefornøyd. Men så fikk jeg lengre og lengre perioder med pms (gikk opp fra 2-3 dager til 2 uker (!) med pms). Men iflg legen var nok det fordi jeg hadde gått på p-piller for lenge sammenhengende. Jeg har brukt trinordiol, yasmin og et annet slag i tillegg, og microgynon var de jeg likte best (til pms'en kom...)

Skrevet

Ups - tenkte feil * rødme *

Mercilon var det jeg mente, Microgynon fikk jeg faktisk ekstremhodepine og kvalmebølger av og måtte slutte med etter tre dager... Har vært igjennom noen pilleslag for å si det sånn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...