Gå til innhold

Dere som trenger styrke og har litt peiling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bør man trene for å stramme opp kroppen? Har sett noen øvelser på KK sine hjemmesider. Tenkte å starte opp å trene litt hjemme. Men usikker på hvor ofte det må gjøres.. ønsker en superstram kropp innen 3 mnd.:-)) he he, lov å håpe!

Men hvor ofte må jeg trene? Tror dere på slike øvelser som lover å stramme opp rumpe og lår og mage? hehe. Jeg er slank og har en ok kropp, men tyngdekraften startet arbeidet når jeg bikket 30...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, overskriften skulle være "trener" ikke "trenger"...

Skrevet

Selvfølgelig tror jeg på slike øvelser. Det som er viktig er at det må gå minst to døgn før du trener samme muskelgruppe igjen. Feks. kan du trene mage rygg og armer en dag, og dagen etter trener du rumpe og lår. Dette er fordi musklene trenger hvile for å bygge seg. Gjør du dette slik at du trener hver dag vil du garantert være stram innen tre md. Går du turer eller trener annen kondistrening noen ganger i uken i tillegg vil du bli superfin.

Gå inn på iform.no og les litt der. Husk at styrketrening ikke tar noe særlig tid heller. 30min er mer enn nok.

Masse lykke til.

Skrevet

Hei du

Tillater meg å sende deg en link til bloggen min. Gode råd der :)

treningslaila.blogg.no

Skrevet

Takk for svar begge to.

Var inne på bloggen din. Sprek du! he he.

Jeg tok noen øvelser nå ut ifra KK sine treningstips. Ikke f... om jeg hadde sjans til å gjennomføre alt (antall ganger og repetisjoner). Det ble litt for hardt for ei som ikke har trent på 15 år. Hvordan anbefaler du å starte? hvor ofte i uken, hvor mange repetisjoner?

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...