Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Vi trenger å få tak i en gave til mannen min sin mor. Det er noen dager til hun fyller, men vi skal feire henne i morgen. Vær så snille og kom med mange forslag!! :-)
Himmel og hav Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Kjøp en kurv og fyll den med deilige dameting, som: - en god håndkrem - en ansiktsmaske for voksen hud - en flaske rødvin - en boks med god sjokolade - en fin bok ( f. eks havets katedral) Eller så har min mor på litt over 60 stor nytte og glede av sin mp3 spiller med lydbøker og musikk. Andre forslag: - kamera - konjakk - tursekk - ullundertøy eller ull/ silke undertøy - biletter til teater eller konsert
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Tror kanskje en sånn gavekurv/gavepose ville være noe. De har egentlig mer enn nok av ting og tang men å samle litt velværeprodukter til henne og andre koselige ting. Hun er ikke den som unner seg selv så mye "fine" ting, så da er det ekstra moro å gi henne noe hun faktisk setter ordentlig pris på. Hvor kan man få kjøpt fine gaveposer da tro?
Knøttefrøken Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Cliff Richard biletter i spectrum(hvis hun liker den slags musikk da) Jeg har kjøpt dette til mamma, som fyller 60 om 1 mnd
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har nettopp kjøpt billetter til avskjedskonserten til Cliff Richard:-) Den er ikke før i nov. da. Og det er ikke sikkert at svigermoren din liker han, men gavekort på en restaurant, eller en tur med Kiel-båten, eller andre konsert/teaterbilletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå