Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hadde for noen dager siden blodig slim... i går kveld hadde jeg veldig murringer i korsryggen... nå i dag har jeg og fått det neders i magen.. Andre som har opplevd det samme så tidlig? Tok det lang tid før det kom noe fødsel? Er jo litt tidlig da...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 I og med at det er 7 uker til termin råder jeg deg å ringeføden for å få en sjekk, evt medisiner som stopper en evt begynnende fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Murringer kan man gå lenge med, jeg har gått med det siden uke 24, er i uke 31 nå. Slimproppen min har også gått gradvis siden da. Men ingen rier her enda. Men mtp på blodig slim så regner jeg med at du har vært på sjekk med dette hos lege eller jordmor? Hvis ikke kan du jo ta deg en tur i dag og få de til å sjekke om du begynner å bli moden.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Ville ha kontakt føden. Med meg starta det med murringer i magen så går det ned i dåsa. Når smertene mine er kommen ned til dåsa har jeg ligget på 5 cm opning uten serlig smerte. Deretter tar det fostervannet og 30 til 40 minutter er barnet ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå