Trulte76 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 han er snart 7 mnd. Han tok flaske for 3-4 uker siden. Ga han t.o.m flaske i 2 døgn fordi jeg tok migrenemedisin. Men nå? NEI Prøvde å se i natt hvordan det gikk. På dagen er det jo ingen problem da han får 3 måltid og kan få i han litt drikke iallefall. Men nå skal svigermor passe han på overnatting menst vi skal i 30års dag til ei nær venninne av meg. Inatt ga han seg ikke før han fikk puppen Hadde tenkt å nattavende han også denne uka, men da ble han selvfølgelig febersjuk på mandag. Så var i natt han var fisk igjenn til et forsøk utwn å smme. Ga han vann, og prøvde flaske. Tenkte jeg skule nattavende han med mat etter helga siden han skal ligge vekke ei natt i helga. Så noen tips til hva jeg skal prøve? Han har drikket av en tutkopp som renner av seg selv. Er en sånn med et lokk som kan dette fort av. Noen tips til gode tutkopper jeg kan prøve? Avent sin fra 1år likte han ikke. Fikk den i en rimipakke, så prøvde den bare Noen som er beregnet for hans alder? Mulig han ikke er så glad i smaken av mme lengre. Skal ha i malt og prøve. Skal prøve i natt igjenn å se om jeg finner på en måte å få han til å sove videre uten puppen. Skulle nok ha gitt han flaske nå og da, 3-4 uker ble nok for lenge Så ser ut som denne festen spøker for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå