Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg skal til jordmora i dag, så skal hun prøve å finne hjertelyden til minsten! håper ho finner den.. har ikke merket noe til den lille inni magen enda, og har heller ikke vært på UL enda.. så nå håper jeg h*n gir noe lyd fra seg! jeg er 13+3 i dag.. tror dere jeg kommer til å høre noe?
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Det er vanskelig å si, er jo flere ting som er med på å avgjøre om legen/jm finner hjertelyden eller ikke, og om de ikke finner den så tidlig så betyr heldigvis ikke det at noe er galt. Jeg var hos legen da jeg var 11+3 og fikk høre hjertelyden, men før legen prøvde sa hun klart fra at hun muligens ikke ville finne noe siden det var så tidlig. Skal tilbake på kontroll i dag og er like spent denne gangen (er 15+3). Jeg har heller ikke vært på UL enda og ikke kjent noe liv så håper jeg får høre et lite hjerte som banker i dag også!
2prinsesserogbim Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Var hos legen på tirsdag da skulle vi prøve.. Leita lenge, men fant den til slutt, fekk så vidt høre den før lille knøtt snudde seg.. Men det var deilig å få høre den
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Hos meg fant legen den med en gang i dag..lå på 152 slag i minuttet. Godt å høre at det er liv der inne når en ikke har kjent noe enda og ikke fått sett noe på UL. Legen mente at i løpet av neste uke burde jeg kjenne noe liv også siden jeg er 2.gangs og vet hva jeg skal kjenne etter. Håper hun har rett! =) Du da dolamorola, hvordan gikk det med deg i dag???
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Jeg hørte hjertelyden!!! det var så moro! jeg trodde faktisk ikke det kom til å være så stort å høre den lyden, men det var det virkelig altså! jeg begynte å gråte der jeg lå! det var veldig spesielt! nå vet jeg liksom at jeg faktisk har en liten en inni der.. og at det ikke er noe jeg bare har innbildt meg.. hihi.. man blir jo litt sånn, at man begynner å lure på om man faktisk er gravid når man ikke har sett, hørt eller kjent noe! Men her var det liv! deilig! Nå gleder jeg meg bare til å kjenne liv også
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Så bra!! Kjenner tårene presse litt på jeg også når jeg hører det lille hjertet som slår. På UL kommer vel tårene til å trille. Klarte ikke å holde de tilbake sist jeg gikk gravid i alle fall, og regner ikke med det blir noe mindre tuting denne gangen.. =)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Fikk høre hjertelyden via UL i uke 8 første gang... Nå er jeg i uke 26 og trenger visst ikke noen slike "beviser" lenger..for jeg har en turbo i magen som sparker meg hvert øyeblikk han/hun får sjansen;) Livet er herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå