Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 I mitt forrige svangerskap var jeg aldri løs i magen, men denne gangen er jeg HELT motsatt, lurer egentlig på om dette er veldig unormalt? Ellers kan jeg melde om sterk svangerskapskvalme, ikke lyst på noenting... tar gjerne imot gode tips om kvalme også hvis noen har:-)
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Ja, jeg har også fått løs mage, og det er ganske så ubehagelig. Må jo gå på do hele tiden. Er i tillegg kvalm jeg også, men får ikke kastet opp. Jeg har lurt på om jeg kan ha fått omgangssyken jeg da, eller om det bare er symptomer. Omgangssyken herjer jo herover om dagen.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg lurte også på det, men jeg har ikke omgangssyke. Er utrolig vekslende men mest løs mage. Alle snakker jo om hard mage så det er litt rart jeg er helt motsatt. Kanskje hormonene som herjer med meg. Kvalmen setter i gang hver dag i ti tiden og varer til jeg legger meg...utrolig slitsomt. Jeg har kastet opp noen ganger, men som oftest blir jeg bare sittende igjen med en kvalme.. Blir godt når den gir seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå