Gå til innhold

Flere som er 30 år og har 1 barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg til tider skikkelig gammel og sent ute med barneproduksjonen når jeg er inne på dette forume. Føler at flertallet her inne er sånn 26 år og har 2 barn. Skulle ønske jeg var noen år yngre....snufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du ønske det?

Har du ikke bestemt selv når du ønsket å få barn?

Jeg er 33 og har ett barn, passer meg utmerket :-) Flere barn kommer forhåpentligvis etterhvert.

Skrevet

33 år og 2 barn og trives med det. Når jeg var 25 så traff jeg mannen min og inntil vi fikk barn har vi kost oss med masse reising, noe uteliv, spise ute, kose oss masse som par. Nå fokuserer vi mest på barna og tid med dem samtidig som vi har utviklet to gode karrierer, ville faktisk ikke valgt det annerledes. Man må jo få ganske tette barn for å stå i mot tidens tann men det er jo bare kjekt.

Skrevet

Morsomt :) Helt likt her

Skrevet

Jeg er 30 med 1 barn. Fødte rett etter jeg fylte 29. Ble gravid første gang da jeg var 26, men mistet. Prøvde lenge og mistet neste da jeg hadde fylt 28. Ble gravid på ny og fikk som sagt mitt første barn da jeg ble 29. Har nå prøvd 1 år med nr.2, men ikke vært heldig enda. Hadde "planlagt" 2-3 tette, helst før jeg fyllte 30, men sånn ble det altså ikke.... Møtte dessuten ikke mannen i mitt liv før jeg var 26 heller, så.

Finn deg venner du kan omgåes med i samme alder, i lik situasjon, så føler du deg ikke så "sein" og gammel :-)

Er ikke alt man kan styre her i verden. Har du dessuten valgt å vente, så synes jeg ikke du skal føle deg dm pga det, alt til sin tid, gammel eller ung.

Skrevet

jeg blir 32 om noen dager og nr 2 kommer innen tre uker :) føler meg langt fra gammel, og håper på en til en dag om noen år jeg da :) fant ikke drømme mannen før jeg var over 30, så da ble det bare sånn. synes det er helt fint, savnet ikke barn når jeg var i 20 årene, for da reiste jeg og koste meg med masse jobb og festing :P

Skrevet

Du er da langt fra gammel! Folk velger å få barn i forskjellige aldre, og når man er 30 er man da bare ungdommen. Gammel kan du snakke om når du ikke kan se knærne dine fordi puppene henger i veien...

Skrevet

Jeg blir 30 til sommeren og har et barn :) Føler meg slettes ikke gammel, selv om jeg ser jeg har blitt eldre i ansiktet. Men det har alle de andre også, så det gjør ingenting ;)

Skrevet

Jeg synes ikke du er for seint ute. Jeg fyller selv 30 i juli og venter min første i september, og jeg synes ikke at jeg selv er seint ute.

Det er vel rett og slett sånn at det er veldig forskjellig for folk når det passer å få barn. Det er vel ikke sånn at man skal ha barn for alt i verden når man er 25. Det er jo flere ting som spiller inn f. eks at man har en mann (eller en partner) som man ønsker seg barn sammen med og som man kan se seg selv sammen med i fremtiden. Kanskje noen vil gjøre ferdig utdanningen sin først, men for andre passer det helt fint å få barn mens de er i utdanning?

I min familie har egentlig "alle" vært litt seint ute for å være førstegangsfødende i sin generasjon; min mormor var 27 da hun fikk sine første og min mor var 25 da hun fikk sin første, og jeg er den som kommer med det første barnebarnet i min familie i en alder av 30. :)

Skrevet

jeg er 30 og har en sønn på 3 år :) tenker ikke at jeg ville vært 26 med to barn i det hele tatt. Å begynne å prøve på nr 2 snart skal jeg nok.

Skrevet

Jeg er 31 år og har bare et barn...

Har veldig lyst på flere da, og føler meg faktisk litt gammel når jeg er her inne.. Men ikke ellers....

Skrevet

29 og har ett barn:) Er først ute i venneflokken og er yngst,så føler meg ikke gammel nei. Valgte å få barn "sent" og er fornøyd med det. Har aldri tenkt over gjennomsnittealderen på forumet,jeg. Men det er kanskje mest yngre som bruker slike forum....?!

Skrevet

Vi fikk første da jeg var 31 år og andre da jeg var 34 år. Jeg er snart 35 år nå og syns ikke det er for gammelt.

Skrevet

Jeg blir snart 35 og har en gutt som nærmer seg 6 år! Da er jeg visst nok steingammel her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...