Mayken Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 I dag er det torsdag 5. mars. Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin torsdag 5. mars 2009. Blir spennende fremover nå
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Hei, har fulgt med deg her inne. Ikke så flink til å skrive jeg da, men .. Ønsker deg masse lykke til og håper det setter igang snart :-))
Mayken Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 Ja, nå skal det bli godt å bli ferdig;) Dette svangerskapet har vært uuuutrolog langt og slitsomt. Ser frem til å bli "frisk" igjen og kunne kose meg ordentlig med familien min. Satser på fødsel til lørdag..hehehe.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Har termin i dag eg og!:-) Det kjennes ikkje ut som om det skal skje noke foreløbig, meen det er lov å håpe! *kryssa fingrane for oss*
smilan Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Trodde du var ferdig jeg kanINA...... Trøste deg med det jeg da at på meg står det at jeg går i svangerskapsuke 43 og har -12 dager til termin... I morra tilig tar de vannet på meg :-) JIPPIIII! Masse lykke til, krysser fingra for at du slipper de dagene her.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 får håpe det skjer noe snart nå ja om nurket kommer på søndag, vil jeg dele bursdag med den lille klem
Mayken Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 Smilan: lykke til til deg også. Håper virkelig å slippe å vente i 12 dager til. Du har virkelig gjort jobben din som rugemaskin må jeg si. tosmåihus: bare ungen kommer før neste uke starter, skal jeg være fornøyd. Mange som venter i spenning nå. Har ikke tall på hvor mange meldinger og telefoner jeg har fått så langt i dag. Virker nesten som om alle tror at nurket kommer i dag bare fordi jeg har termin...hehehe.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 hehehe kunne tenke meg det ble mye mas.. så prøver å holde meg litt i sjakk om dagen, men er jo super nysgjerrig da ))))) tvi tvi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå