♥ DAME Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Hei Jeg tar flytende Biovit og omega-3 hver dag. omega-3 har jeg tre forskjellige merker, hehe, sånn at jeg er sikker på at noen av dem virker Den ene er Udo`s Choise, den andre fra Sunkost og den tredje fra Nycoplus )) Og så tar jeg jern, men bare annenhver dag ca ))
erteposen + 4 Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg tar mølles tran, eller et eller annet merke vi har i hus, og nycoplus multivitamin uten a og d fra apoteket. Multien slurver jeg med, men kostholdet er bra og blodprøver fine.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Jeg tar møllers dobbel + kalk hver dag. Skal ta jern også nå som jeg er over 20 uker, så får se å gjøre det snart. Da kommer jeg til å bruke floradix miksturen, den er god.
FirfislaMi Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Hei! Jeg tar spektro multivitaminer i Soloray-serien, omega 3 i pikasol, Bio- c vitamin, B-stress i soloray, magnesium i natures plus. Spirulina, aqua min og nbg24/eller avant garden tar jeg med gjevne mellomrom :-)
Bare blåbær Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Jeg tar 2 kapsler omega 3, og 1 tabl folat. (kutter ut folaten en dag her og der da jeg blir så kvalm av den)
2prinsesserogbim Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Eg tar omega 3 kapsler kver dag... Og tok gra vitamin i 1 tri... Har bra kosthold så er viktigst med omega 3 føler eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå