pilutta Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Noen som vet om det er ok å bruke hårfjerningskrem for å fjerne hår i bikinilinja m.m? Har forsøkt å barbere, men ser jo ikke ut!!! Blir rød og nuppete nå i uke 36, blir jo ikke det ellers...... Gode tips noen? Vil ikke se slik ut jeg;(
Sivalur Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Ville ikke brukt hårfjerningskrem der nei. Det må jo være noen sterke kjemikalier i den kremen som gjør at håret løsner, og å smøre det rett på den tynne huden, når du da er gravid, ville ikke tatt sjansen på det... Bruk masse varmt vann før du barberer, bruk balsam istedet for barberskum, bruk et skarpt nok blad slik at du slipper å dra over mange ganger, skyll godt med så kaldt vann som du orker etterpå slik at porene lukker seg og smør evt. på sånn vibratorrensekrem fra f.eks. kondomeriet, det dreper bakteriene som gir røde nupper (men vet jo ikke hvilke kjemikalier den kremen inneholder da..) Har selv brukt tipset om balsam i stedet for barberskum som jeg har lest her inne, og får ikke nupper lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå