Gå til innhold

Har plutselig blitt litt bekymret igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg er utrolig sliten hele tiden. Legger meg i ni halv ti tiden på kveldene, helt utslitt. Jobber 100% og har en 4åring som krever sin oppfølging. I går trente jeg spinning og før jeg gikk på trening var jeg såå sliten, men fikk faktisk litt ekstra energi da jeg satt på sykkelen (det gjorde godt!!). Men etterpå, var jeg helt ferdig igjen...

Så på'n igjen i dag....ny dag med fullt opp fra morgen til kveld.

Plutselig har jeg begynt å tenke; Kanskje alt dette programmet kan skade foster. Er kun i 15. uke, og jobber 100%. Ingen grunn til at jeg skal trappe ned.

Noen med erfaringer? Babys tåler en del, ikke sant? Jeg har verken blødniger eller ondter nå. Men kjenner ikke noe liv enda (vet det er liv, var hos ul på mandag). HUFF, synes det er noe dritt å begynne å bekymre meg. Jeg vil egentlig bare glede meg, men ikke lett alltid når man er redd noe skal gå galt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.ville nok tatt det litt mere med ro viss jeg var deg.tror jeg også ville tenkt over å trene på spinning.var slik som deg i forrige svangerskap,trente og hadde ingen forandringerimin hverdag.helt til jeg fikk en styrt blædning 4.5 mnd påvei og holdt på å miste jenta våres.dropp spinning og tren heller noe lettere.du trenger hellerikke ha vondt færdet kan skje noe galt.ikke for å skremme.la barnet kommr først.kos trine

Skrevet

Hei,

Men det er jo det som er poenget. Jeg lever som normalt, og tar ikke på meg noe ekstra. Trener spinning et par ganger i uka (Og da har jeg trappet ned). Og har hørt at denne treningsformen er bra for gravide.

Men å leve som normalt er slitsomt har jeg funnet ut. Krever mye mer av meg nå, enn tidligere...

Samtidig, gjør trening meg glad og jeg føler den gjør kroppen bra. Likevel, når bekymringene tar over som nå - lurer jeg faktiksk på om jeg skal kutte ut treninga og heller kanskje forkusere på turgåing....av redsel for at spinning er for hardt for babys...Innbiller meg bare at jeg da er litt vel hysterisk så tidlig i svangerskapet. Leser jo om de som jogger inntil 7mnd. Det er mye værre form for trening!!

Flere synspunkter? Er bekymringer en del av pakka før man virkelig kjenner liv? (Jeg tror liksom at det blir mye lettere når man daglig kan kjenne liv)

Skrevet

Tror ikke det tar noen skade på ungen det kjøret du har.Men var jeg deg ville jeg ikke holdt så stort tempo for din egen del,du får det bare igjen etter svangerskapet...

Vet hva jeg snakker om,aller er jo ikke like men da hadde jeg høyt tempo store deler av tiden og da jeg kom hjem etter fødsel var jeg helt tappet.Legen mente dette kunne skyldes akkurat det..

Skrevet

Hvis du føler deg trøtt og utslitt bør du høre på kroppe din..kanskje trappe ned på jobb el noe..man er ekstra trøtt under et svangerskap som regel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...