Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 19 mnd gammel pode med omgangssyken, tror jeg. Kastet opp tre ganger siden kl 22.30 i går kveld. Siste gang var min feil da jeg ga ham noe å tygge på for tidlig, og for mye å drikke. Til saken: Hvordan unngår jeg best smitte selv? Her kan dere fylle inn tips. Har antibac osv selvfølgelig.
*Timulia* Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Vaske/sprite hender hver gang du har tørka oppkast hvertfall! Minstemann 10mnd har hatt dette styret siden søndag, og ingen av oss andre har fått det! Enda.......
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Er ikke så mye annet å gjøre enn å vaske hendene godt og ofte. Vaske bøtter/do grundig etter hver runde med klor og krysse fingrene ;=) God bedring
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 Takk! Fortsetter som jeg har gjort hele tiden. Merkelig... Formen hans er på topp og kun 1 bæsjebleie. Jaja, får håpe det gir seg etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå