Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Bare innom for å hilse på, registrerte meg i går, og har lest masse her inne nå :)

Er 7+2 i følge mine beregninger, men var på UL i går og hun mente at jeg var i ca. uke 6....ja ja.. Har hatt 3 invendige ultralyd pga at jeg har blødd hver dag i en uke nå (bare litt på papiret) og hcg er lav, men med svak stigning. Siste UL var jeg på i går og fikk se hjertet som banker :D de ville ha meg inn igjen neste uke og jeg fortsetter å måle hcg, håååååper dette går fint!! Har en datter på 8 år fra før.

Hilsen Leona :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og velkommen hit :) Ville bare si at jeg også har drevet på å målt hcg og hatt lave verdier, men bra stigninger trossalt. Fikk også se hjerte banke på fredag som var. Er i dag 7+5 ca. Så da er vi jo ca like langt. Til hvilket sykehus går du da ? Jeg kan få komme om jeg uroer meg, men foreløpig mente de at alt var bra. Hvilke verdier har du da ?

Skrevet

Jeg har vært på Ahus. Skal tilbake på mandag og håper hcg har gått opp mer innen det. Var jo så dum at jeg ikke spurte om tallene, var så mye annet som surret rundt i hodet mitt ;) hun sa at de var lavere enn forventet, og at de så vidt hadde fordoblet seg på 5 dager, og det er jo litt merkelig.... Hva var dine verdier da Mikadimoo?

Skrevet

Jeg går også til Ahus, de er vanvittig dyktige der, de syntes tallene mine var fine pga stigning, men at de i utgangspunktet er litt lave, om du skjønner ? Du kan ta en tlf så får du nok vite de, jeg ringte og spurte jeg. Her har du mine:

4 februar, på dag ca 12 etter eggløsning: hcg 22

10 februar, på dag ca 18 etter eggløsning: hcg 308

11 februar, på dag ca 19 etter eggløsning: hcg 540

13 februar, på dag ca 21 etter eggløsning: hcg 840

16 februar, på dag ca 24 etter eggløsning: hcg 2000

Skrevet

Glemte å si at jeg har vært på ultralyd 4 februar, 11 februar, 20 februar og 27 februar. Både 20 og 27ende februar så vi hjertet banke. Har siden ikke målt eller vært på ultralyd da legene mente dette nå var en helt normal graviditet på lik linje med alle andres. Alikevel klarer jeg ikke å slappe helt av. Jeg får komme inn på ny ultralyd dersom jeg bekymrer meg. Jeg spyr hver morgen så jeg er i allefall kvalm nok, ømme pupper har jeg ikke så mye av, men jeg er trøøøøtt !!! Jeg tipper at jeg ønsker meg en ultralyd i uke 10 ca.

Skrevet

Ja jeg var fornøyd i går når jeg var der, men første gangen jeg tok UL der var jeg veldig uheldig, fikk en lege som skjønte mindre enn meg av ultralydbildet.... så jeg hadde en privat UL i mellomtiden.

Ja jeg kan jo ringe å høre om tallene, hvis ikke så skal jeg jo dit til mandag, kan skrive opp alle da. Får ikke gjort noe med det uansett, er bare å håpe på det beste, var i hvertfall beroligende å se et hjerte som slo :)

Skrevet

Et hjerte som slår er sikrere enn noe hcg tall :):):)

Skrevet

Da går det sikkerrt fint for deg :) men godt å vite at du får komme inn dersom du ønsker det.

Har ikke så mye symptomer jeg egntlig, men det kan jeg ikke huske jeg hadde sist heller. Ømme pupper og treg mage bare. Var forresten litt kvalm i går og i morres også. Tenker bekkenet kommer å plager meg etterhvert, det gjorde det sist :(

Skrevet

Jeg har også treg mage, og når det først "løsner", er det løs mage. Også kan det gå flere dager før jeg går på do igjen, helt rart. Jeg har fått noen småkviser ved hårfestet, er veldig trøtt. Puppene merker jeg som sagt ikke noe særlig til. Mest etter eggløsning. Jeg blir lettere sliten. Humøret er ganske bra i grunn. Men sa jeg trøtt ? hehehehe også fryser jeg myyyyyyye og lett !!!

Skrevet

Ja kviser, det glemte jeg, får omtrent en ny hver dag..... det er det værste symptomet...

Skrevet

We sure do love them pimples :P hahahaha !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...