2søtesmåh Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 I et intervju på radioen sier han: Hadde ikke noe problem med å date damer på 40,- kunne bli like stort problem med de som var 10 år yngre. "Jeg er veldig voksen av meg,- så det var ikke nødvendigvis noe fordel at de var så mye yngre..." Ærlig talt,- hvor voksen er en mann på over 30 som blir med på et slik show da?? En mann som har passert 30, er SÅÅÅÅ kjekk og singel og uten barn kan da vel umulig være noe spesiellt "voksen" av seg?? Sier ikke at det er noe galt, ære være ham for å ikke å ha satt barn til verden før han er i stabilt forhold, heller ikke noe å si på at han velger å "utnytte" sitt utseende på en slik måte,- menn er jo som kjent stort sett litt mer "Kåte" enn kvinner,- og kvinnene vet jo også hva de går til siden konseptet er godt kjent...Så ikke noe kritikk av ham mtp at det er "teit" å bli med sånn sett... MEN å prestere å si at man er "voksen" av seg er vel å ta litt i.....)Måtte bare humre litt for meg selv da jeg hørte det )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 han velger sikkert den yngste. haha fra spøk til revolver. jeg synes kjæresten min er både kjekk og voksen, men han var single uten barn da jeg fant han og han var over 30 da ja. dessuten hadde han heller aldri hatt samboer. var ikke noe galt med han altså!
2søtesmåh Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 Mulig han hadde takket nei til å bli med i ungkaren da ) Jeg sier ikke det er noe galt i å være singel som 30 åring,- kan godt være voksen for det,-men å bli med på et slikt konsept tyder jo påa t helt voksen mtp seriøse forhold,- DET er han ikke,- og sånt sett så vil jeg tro at en 20åring matcher ham bedre enn en 40 åring..Men ,- en 20 åring vil kanskje fort begynne å mase om ekteskap og barn,- en 40 åring er nok ferdig,- med begge deler ) Så sånt sett så er de (40åringene) kanskje en bedre match... Men ærlig er han,- sa jo at han håper å finne sin "fremtidige kjæreste",- ikke fremtidig "Livsledsager" eller "Kone",- som noen presterer å lire av seg ) For kjæreste finner han nok,- hvor langvarig det bir er derimot noe annet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå