LizzyG Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Skal til Kypros i mai og har da regnet med 1000 kr pr dag til mat og ellers alt annet vi evt. trenger. Hotellet og sånn er selvfølgelig ikke regnet med i den summen. Vi er to voksne og en på 2 år som skal dra. Tror dere det holder?
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Ja, kjære det må da holde. I sommer trodde jeg vi hadde brukt mangfoldige tusen da vi var på ferie i Spania. Var på badeland, fornøyelsespark, shoppet og sparte ikke akkurat på kronene.. Når vi kom hjem viste det seg at vi hadde brukt 10 000,-. To voksne og et barn på 2 år. Dette var med parkering på flyplassen, masse varer på tax-free osv. Så ja, det må da holde!!
murmelmamma Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 vi var på canariøyene ..vi er 2 barn og 2 voksne...spiste lunsj og middag ute....tror ikke vi brukte fullt 1000 kr dag.... men vi handlet ikke så mye utenom liksm...ikke mye shopping...men dersom vi hadde shoppet hadde ikke 1000 kr dag vært mye...men til mat og snacks og ulike aktiviteter skal det nok være ok....
LizzyG Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Ja, har ikke tenkt å shoppe så mye, men tenkte mest på mat. Regner med at vi kjøper inn mat i leiligheten slik at vi spiser frokost der, men tar lunch og middag ute.
Gjest -<<- Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Hvor er Syden? Det er temmelig heftige prisforskjeller mellom Bulgaria og Italia, liksom. (Jeg tror det holder fint uansett, men hvorvidt man f.eks spiser godt ute hver dag kommer an på hvor dere skal)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Ja det tror jeg skal holde. Vi var på Kreta i fjor sommer, to uker, to voksne + to barn vi leid bil i tilsammen 5 dager + alt annet som ble kjøpt av stort og smått, eldste var 6år. Vi brukte ca 20 000,- det inkl. også det vi kjøpte på tax-free:-)
LizzyG Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 Jeg spesifiserte at vi skulle til Kypros hadde du lest innlegget mitt pila:)
Gjest -<<- Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Ah, ja, beklager. Jeg leste innlegget, men hodet mitt er ikke helt våkent i dag. =) På Kypros tror jeg det holder fint.
LizzyG Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2009 Du er tilgitt:) Da satser jeg på at det holder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå