Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Det snakker de om på radioen nå. Folk kan ringe inn og si hva de er forbanna for. Nå diskuterer de hijab saken.. Mange har skrevet inn ang trafikk ting.. Hos meg sånn i hverdagn blir jeg også veldig sint på folk som kjører med hodet under armen i armen i fatle. De skulle levert inn lappen for leeenge siden. Av folk som sniker i kø på butikker og vinner ett minutt venting blir jeg egentlig på godt humør av, og pleier å le av de hehe. Prøver å se humoren i slike ting. Av ting i samfunnet generelt blir jeg skikkelig sint på mennesker som er stygge med barn. Og at det ikke er lenger og strengere/hardere straff for de som blir tatt for det. Men hva gjør deg kjære bammer forbannet?
blond Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Jeg kan bli sint og irritert når jeg ikke skjønner ting! Utenfor meg selv blir jeg sint når jeg opplever urettferdighet og respektløshet. Jeg takler dårlig å se barn bli slått/behandlet dårlig, straffen for overgrep mot barn burde vært dømt like hardt som mord i en del tilfeller.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Idioter gjør meg sint (merk: det JEG anser som idioti). Hysterisk redsel for "islamisering", redsel for ulv, idioter i trafikken, idioter som tar seg friheter:-) generellt idioter
SusieQ Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 At gubben ikke prioriterer å pusse tennene på guttungen før han legger han. Har alltid en kjempegod unnskyldning....... Eller så har han bare glemt det!! Blir så forbanna!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå