Stjerne37 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Etter å ha vasket her hjemme så kjøpte jeg en rosebukket og satte på bordet.Samboer sier,jøss har du kjøpt roser.Jeg svare litt surt...ja skal vi ha noen roser/blomster her i huset må jeg jaggu kjøpe dem selv. Kosta di mye da? nei en hundrelapp........tror du ikke han kom med en hundrelapp og sa så kjekt.Se her,ta den så er blomstene fra meg......romantikken leeeeenge leve!!!!!!! Jeg måtte le da.....nå kan jeg ikke si at jeg aldri får blomster av han:)
murmelmamma Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 herlighet...jeg vet ikke om jeg hadde ledd eller blitt sint......jaja...lenge leve romantikken!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 usj, jeg er så glad jeg har en mann som rett som det er kommer hjem med blomster! hadde bedt han beholde pengene.. hehe.
Stjerne37 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 Neh,pengene beholdt jeg som tort og svie:)
Full house Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Vet du, det hadde jeg oppfattet hånlig. Ikke faen om jeg hadde tatt i mot.
Vinden blåser Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 du glemte å ta betalt for budtjenesten også. transport til og fra blomsterbutikken, samt din timeslønn må jo legges i tillegg til prisen da... skal han først betale for dine tjenester så må han betale ordentlig
polarn & pyrene Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Høres nesten ut som min mann. Får kun blomster om jeg kjøper de selv her i huset.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Hihi, måtte flire litt jeg da;)
Katsi Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Haha, høres ut som mannen min det Romantikken lenge leve og humor på topp;)
sneipen <3 snuppa Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 hehe:)) *leeeer* humor! kunne vært sambo det:)
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 Ha ha ha, den måtte jeg virkelig le av!! :-) Det KAN jo hende han tok det som et hint og kommer hjem med blomster til deg en annen gang. ....kanskje.... Det er ikke alltid mennene er så flinke til å ta hint. Mannen her kommer hjem med blomster innimellom. Ikke ofte nok til at jeg blir bortskjemt, men jeg kan heller ikke si at jeg aldri får blomster.
Fruen i huset Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Merkelig mye rart folk kan bli sint for eller oppfatte som hånlig Jeg får heller aldri blomster av min kjære, og den episoden der kunne vært typisk han også... hihihi Når det er sagt, så har vi forskjellige måter å vise kjærlighet på, ikke alle sier det med blomster! Takk og pris, for jeg er elendig med blomster!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå