Gå til innhold

Fødsel på gang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, nå lurer jeg på om det skjer noe her! I går kveld og natt har jeg hatt småverk i korsryggen og magen. Har tenkt at det er bare pga jeg har vært sliten. Var på do i 6. 30 tia i dag og da var det litt blod i trusa+ på papiret. På tirsdags morgen lurer jeg på om slimproppen gikk (fikk en liten klump på papiret når jeg tørket meg, og har ikke hatt noe lignende før). Nå har jeg tak i magen innimellom- men kan ikke bastant si dette er rier.. Men er mer enn kynnere hvertfall.

Hva tror dere? Termin om 3 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ringe jordmoren eller legen å høre om du kan få komme inn så kan de kjenne om du har begynt å få åpning, men for meg høres det ut som det er noe som er startet :o) hvor artig da...du får holde oss oppdatert

Skrevet

Har tilfeldigvis time kl 11 i dag(: Har vært i litt aktivitet også nå og det gir seg ikke.. Utrolig spennende! Kanskje vi blir en familie på tre i dag..

Skrevet

ja kan høres ut som det...ååå det er spennende, jeg har alt for lenge igjen til jeg kommer dit,,,skulle gjerne hvert klar for det nå jeg...

Jeg vil anbefale deg og ta deg en god dusj og spis litt og samle krefter, for dette er nok den store dagen

Skrevet

Er litt spent på hvordan det gikk på kontrollen som du var på kl 11???

er det skjedd noe...er det fødselen som er i gang???

Skrevet

*dytter* hvordan gikk det hos legen???

Skrevet

oj oj.. denna dytter j litt på oxo!! har d skjedd noe ennå..?! ååhh så spennende!!! ;o)

Skrevet

kanskje hun er på sykehuset siden det ikke er noe svar fra henne...ojoj så spenende dette er... dytter opp igjen

Skrevet

Tuddelidu- her er jeg! Dessverre... En stund før jeg skulle til jordmoren i går stoppet alt opp. Har vært ekstra fulgt opp siden uke 20 pga tegn til svangerskapsforgiftning. I går hadde BT steget enda mer+ proteiner i urinen, så ble sendt til sykehuset. Virket på jordmoren at vi kom nok til å bli værende der til vi var tre(: UL på sykehuset viste at frøkna vår har det toppers inni magen, så ble sendt hjem igjen. Og ingen flere rier i løpet av dagen heller. Pokker! Men, det viktigste er at babyen har det bra- så får heller vi smøre oss med litt tålmodighet(: Skal tilbake om en uke, og ta sa legen vi kunne ta bagen med..

Ble også strippet i går og sitter her med skikkelige menssmerter, i tillegg til en del blodig slim. Så håper det tar seg opp i løpet av helgen(:

Men koselig at dere følger med- skal holde dere oppdaterte om det skjer noe i løpet av de nærmeste dagene! Vet dere hvor lenge før det er vanlig med mye slim og mens smerter? Hadde forresten 1 cm åpning også.

Skrevet

Jeg tror du blir mamma i løpet av helga jeg vis du hadde 1 cm åpning og har veldig mens smerter... du må holde oss oppdatert her inne så vi kan følge med hva som skjer...er jo artig når bim damene forsvinner 1 etter 1 i fødsel :o) håper du ikke må vente for lenge før den lille kommer ut i dagslyset :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...