4barns mor Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Er 10+4, og i går hadde jeg så sinnsykt vondt i hodet, etter å ha hatt det i mange timer, tok jeg en 1/2 paracet. Snakket med legevakten på fohånd da.
Krøllefrøken Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Eh, hvorfor måtte du snakke med legevakten på forhånd? Tror ikke det er kjempefarlig om du tar en paracet!
snuffe Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Paracet er ikke noe farlig. Ibux og lignende man skal ligge unna. Godt gjort å få noen effekt av en halv pille, forresten. =)
Trampe82 Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Knask paracet , er ikke farlig.. ta 1 hel, må ikke dele den.... Er man i tvil så se på www.felleskatalogen.no og søk på preparatet man skal ta så ser man om det går over til barnet eller ikke.. Vi må IKKE bli hysterisk selvom vi er gravide... Bare et tips..
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 En halv paracet funker for meg når jeg har feber eller hodepine. Så man må ikke ta hele om man ikke trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå