Gå til innhold

Please svar, dere som har hatt en spontanabort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere normal syklus tilbake etter aborten? Min er veldig rar nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt SA, men MA, det tok et par måneder etter utskrapningen for meg, og hadde veldig kraftig mens de første gangene. Men ble gravid igjen på 3. pp.

Skrevet

Har heller ikke hatt SA, men MA med utskarpning. Jeg hadde veldig rar syklus noen måneder etter dette. Tror jeg ble gravid på 5. eller 6. pp.

Skrevet

Jeg hadde to SA på rappen for et par år siden, og det tok faktisk 6-7 måneder før kroppen var i rute igjen. Etter MA`en hadde jeg normal syklus med en gang. Akupunktur kan kanskje hjelpe kroppen tilbake til normal syklus raskere.

Skrevet

Jeg hadde en sa i oktober og fikk mensen igjen 1 mnd + 2 dager etterpå. Ble gravid igjen nå i februar. Selv om mensen kom raskt tilbake, tok det faktisk litt tid for kroppen å bli helt "normal" igjen, så tror det var greit at jeg ikke ble gravid før nå.

Skrevet

Jag har precis haft en SA i uke 6 (9 dagar sedan), blöder lite fortsatt men känner mig helt normal igen. Det återstår att se om det blir EL, och när i så fall. Jag går på akupunktur och hoppas att det ska hjälpa litt. Jag har förstått att det kan ta allt från 3-6 uker innan EL. Kan gott tänka mig att kroppen blir sliten av att starta upp en graviditet och att den behöver tid för återhämtning. Jag har gjort en massa yoga för att hjäpta till lite och öka blodcirkulationen i livmoder + resten. vet inte om det hjälper, men det känns bra att göra något :-).

Hoppasa tt du kommer dig fort Cleo!

Skrevet

Kjære dere alle, tusen takk for svarene på mitt litt desperate spørsmål. Jeg må altså rette det til at jeg hadde en MA med utskrapning, jeg har bare vært litt forrvirret omkring hva man kaller det.

Jeg tar eggløsningstester hver dag nå for å holde øye med hva som skjer med syklusen, og håper at den er normal igjen om et par måneder.

Og i mellomtiden er det bare å smøre på et tjukt lag tålmodighet, som de fleste i dette forumet godt vet hva vil si!!

Lykke til dere andre prøvere der ute, jeg krysser fingre for at vi snart skal få vellykkede svangerskap:)

Skrevet

Jeg hadde en SA i 6. uke 2. januar. 20 januar testet jeg positivt på en eggløsningstest og nå er jeg gravid i 10 uke. Ble altså gravid igjen med en gang. Mange sier man er mer fertil umiddelbart etter en abbort, men vet ikke hvor dokumnetert det er.

Skrevet

Jeg hadde en SA i 6. uke 2. januar. 20 januar testet jeg positivt på en eggløsningstest og nå er jeg gravid i 10 uke. Ble altså gravid igjen med en gang. Mange sier man er mer fertil umiddelbart etter en abbort, men vet ikke hvor dokumnetert det er.

Skrevet

Gratulerer med graviditeten:-) Jo, jeg hørte også fra flere at man skulle være mere fertil like etter en abort, men dermed ble jeg bare desto mere skuffet når jeg ikke ble det:-( Så nå prøver jeg å si til meg selv, at det tar den tiden det tar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...