Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er imot at de fleste her i Norge sier at våren begynner den 1. mars, fordi egentlig så er det ved vårjevndøgn at våren begynner for alvor. Det er vårjevndøgn den 20. mars, så vinteren er ikke helt slutt ennå. Først om 16 dager er våren over oss for alvor. Jeg er alltid sjenert de første dagene i mars, fordi jeg er uenig med flertallet her i landet som mener at våren begynner den 1. mars. Jeg syns ikke at det er våren før ved vårjevndøgn. Jeg skulker unna årstidsskiftet ved månedsskiftet og regner årstidsskiftet ved vårjevndøgn, sommersolverv, høstjevndøgn og vintersolverv. Den siste må jeg si jeg tar litt annerledes. Vinteren må jeg si jeg syns begynner en stund før vintersolverv (21. eller 22. desember). Jeg kan ikke si jeg syns det er høsten på f.eks. Luciadagen. Men jeg godtar ikke at våren begynner 1. mars, sommeren begynner 1. juni og høsten begynner 1. september - jeg er imot det. Jeg protesterer og mener at det er sen vinter nå, sen vår i begynnelsen av juni og sensommer i begynnelsen av september.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er helt imot at grantrærne ikke mister nålene sine!!! Det gjør jo de fleste andre trær... Ryr masse av furutreet i hagen, men grana beholder nålene sine! Nei, jeg protesterer!!!!!

Og hva er greia med at snøen bestandig skal være hvit?? Synes ikke noe om det! Den kunne jo ha skifta farge ihvertfall èn gang i løpet av vinteren! Mye annet som skifter farge også! Bladene og gresset f.eks! Åh...jeg blir så forbanna!!! Jeg finner meg IKKE i det!

Jeg forstår heller ikke poenget med at sola skal skinne så ekstremt! Den er jo så sterk! Og så er den gul i tilegg...nei og nei.. Hvordan skal dette utvikle seg??? Jeg liker ikke gult....og hva når påska kommer? Jeg blir skikkelig sjenert når påska kommer og vi må pynte med gult! Jeg forbeholder meg retten til å pynte med blått når påska kommer! Synes det er en mye finere farge!

Nei, denne verden er rar, Nøffemor!!!

Skrevet

*fniiiiiiiiis*

Skrevet

hahahahahahahahahaaha..... dette var dagens Troya;))

Skrevet

Hehe... lurer på hvor lang tid du bruker på å finne på alle disse sinnsyke innleggene dine nøffemor? Du er ganske underholdende :)

Skrevet

Ha, ha, fantastisk Troya!

Skrevet

Jeg beklager, nøffemor, men disse private meldingene du har sendt meg kan du bare droppe! Vil du ha en diskusjon rundt innleggene du til stadighet legger ut, så kan du gjøre det her! Kan ikke komme med all denne svada for så å gå å gjemme deg!!! Vær såpass at du forsvarer meningene dine, eller dropp hele greia!!!!! Det blir bare for dumt!

Skrevet

Troya, mener du at det er like dumt å si at "jeg er imot at vinteren er slutt den 1. mars" som å eventuelt skulle si at "jeg er imot at snøen er hvit"???

Skrevet

Kjære, kjære nøffemor.... Ser du ikke poenget her??? Mitt innlegg var på en måte en parodi på alle dine.... Skjønte du virkelig ikke det?? Huff....vet virkelig ikke hva jeg skal si, jeg.... blir litt målløs, liksom!

Skrevet

noen ganger er det sånn at man skjønner hvem som sitter hjemme hele dagen å leser seog hør, drikker kaffe å røyker rullings, typisk steriotyp og jeg er ikke forundret om du nøffemor også er en ivrig bingo spiller!?!

synes heller du skal få deg litt annet å gjøre enn å sitte her på nett å prøve å lage innlegg til diskusjon, eller du kan gå inn på krangle siden!

er du i det hele tatt gravid egentlig???

få deg en annen frtid syssel!!

Skrevet

Hei, nøffemor.

Er du gravid lenger? Om ikke, så syns jeg egentlig du bør finne et annet forum.

Jeg tror egentlig du ikke har det så veldig bra med deg selv, men det finnes forum for slikt også.

Det begynner nemlig å bli litt dumt med disse innleggene som alltid handler om det samme. Dvs dine ulike forestillinger om verden og hvordan de er anerledes enn ganske mange andres.

Skrevet

Hvorfor er det viktig at mannen din er 19 år eldre enn deg? Var inne på profilen din..

Skrevet

uff, jeg er så kvalm.. og tror jeg kommer til å kaste opp!!

Hva syns du jeg skal gjøre nøffemor??

skal jeg legge meg rolig ned og vente til imorgen?

Det er jo som kjent verre å ha oppkast om natten enn om dagen..

Eller kanskje jeg skal stikke fingeren i halsen??

Håper bare ikke at noen kommer for å trøste meg...

Hva syns du nøffemor?? Hva skal jeg gjøre med kvalmen??

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Kan ikke du begynne å blogge, nøffemor? Så kan du få aggresjonen din ut der, og vi kan lese om dine tanker når vi er i humør til det?

Skrevet

fantastisk!! Som jeg skulle sagt det selv...

men det er jeg for sjenert til.... sukk... for en verden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...