Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Nei nå tror jeg virkelig jeg har tråkka i salaten her. Jeg husker ikke første dag av siste menstruasjon husker bare en av de siste dagene som var 31 januar, har enda ikke fått mensen så her sitter jeg og er _skikkelig_ bekymra.. Har informert samboer om at jeg kanskje er gravid og han tok det ikke akkurat så veldig bra, er nærmest blitt kald mot meg, selv om vi begge vet at det blir abort om jeg skulle vært gravid nå, vi har verken mulighet eller anledning til å ta vare på enda ett barn nå Har enda ikke tatt noen test, tenkte jeg skulle dra å kjøpe det imorra, men sitter jo her og er livredd!! Har egentlig ikke noen symptomer på graviditet unntatt at jeg går på do i ett sett! Uææ, hva skal jeg gjøre?? Veit ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget men måtte bare få det ut!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Her kommer en klem og gode tanker fra meg Dette går bra snuppa!!!! Skal tenke på deg idag, kommer på msn etter jobb =) Back to Home and Away! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå