Batmum Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Driver å utforsker siden her nå. Har bare vært på Libero sine sider tidligere, men ble litt kjedelig etterhvert fordi det er en fast gruppe der som kjenner hverandre og snakker om masse jeg ikke henger med på fordi jeg ikke er innom hver dag... Er det sånn her også? Finner vel ut av det etterhvert kanskje...
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hei. Velkommen hit inn til oss :-) Rimelig mange her så er nok lettere å få "respons" om det er noe man lurer på. Mest aktivt her inne på dette forumet, og ingenting er uten for "tema" :-) Jeg er en av de "gamle" her inne og har hengt rundt her siden 2005 :-) Forresten trebarnsmor, sykepleierstudent og fra nordvestlandet. Håper du får noe utav det, kan være livlig her inne til tider ;-)
Glad_mor_85 Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Hei og velkommen:) Jeg er her ofte i perioder jeg da, men klarer alltid å hoppe inn i samtaler her. Vet ikke hvordan det er med Libero, men her er det mye drittslenging fra enkelte så er du forberedt på det. Lykke til her . Masse flotte forum og temaer her da. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå