Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ga dere damer opp intimbarberingen?

Jeg og samboern min har ikke hadt mye sex, så det har liksom grodd til de siste månene. Etter en utrolig flott kommentar fra han dær han mente å ha sex nå var jo rene "fuck for forrest", har jeg prøvd å trimme det eller barbere. men det er jo ikke lett akkurat er i uke 38 nå. Han bryr seg heldigvis ikke så mye om jeg trimmer eller barberer eg nå. men jeg føler meg SÅ hårete dær nede..

Har forsovidt ikke barbert leggene mine på 7 måneder, har så lite hår på legger og armer at mannen min ikke oppdaget at leggene var ubarbert når han masserte leggene mine her om dagen:)

Hvordan er hår tilstanden ellers hos gravide her inne? vet dette er et merkelig spørsmål..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....

speil eller en go kjæreste som hjelper til!!!!

Skrevet

Hehe her hjalp gubben meg under begge de andre svangerskapene med barberingen...har alerede problemmer og er bare i uke 13+4...

Spørkjeresten din om ikke han kan hjelpe deg

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke tør å slippe til kjæresten med barberhøvelen jeg åsså. Er i uke 40 nå, og har planer om å trimme litt hvis jeg får det til. Liker at det ikke er så mye der når perioden etter fødsel setter til. Hvordan det ser ut er en annen sak :-)) Er megastor, så at jeg ikke ser er ett problem, men det er like stort problem å rekke frem :-))

Håret på leggene gror nesten ikke, så de får bare være.

Skrevet

Hvorfor tør du ikke det...er det noen som kan barbere så er det mannfolkene...de gjør det jo hver dag :o) mannen min er så forsiktig at å...og første gang var han kjempe nervøs.... men jeg har ikke skjans til å nå

Skrevet

Her er det mannen min som ikkje tør... Hehe... Husker med første så måtte eg berre få det vekk og var GANSKE stor, så eg la meg i badekaret, såg ingenting, men var mykje lettere fordet.. Denne gang har eg ikkje badekar så eg får sjå ka me finne på når magen blir altfor stor

Skrevet

Jeg hadde aldri det problemet i forrige svangerskap fordi jeg bare gjorde med å føle meg frem. He he. Høres rart ut, men er man vant med å barbere et sted så ligger det ofte automatikk i hvot man skal ta, selv om man ikke ser noe...

Gikk fint helt frem til fødselen det:)

Skrevet

Er i uke 30, og shaver både legger, under armer og bikini hver uke. Både for min egen del, og mannens:) Dessuten går jeg til vanntrening hver uke også, så det er greit at det ikke gror vilt, hehe..

Til nå har det gått som vanlig, men merker jeg begynner å slite med å se akkurat hva jeg driver med- men jeg har jo gjort dette så mange ganger at jeg bare føler meg frem.

Skrevet

Jeg er i uke 32 og driver og kaver selv i blinde ;-) Det hender "dotten" blir litt skeiv, men bedre enn å være helt igjengrodd :-)

Skrevet

Det er blitt en ekstremsport, men det må til: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...