Chiquita Bananas Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Har ikke spist dette siden jeg var liten og var på ferie i Sverige med mora mi. Nå kjøpte jeg et med havre i og det er jo digg - har bare skinke og ost på, men det er herlig med avveksling fra vanlig brød. Og Junior smakte det i dag og likte det veldig godt.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 jeg likte også masse rare ekle ting når jeg var gravid ;-)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Nei kom igjen da, polarbrød er skikkelig godt! Både jeg og Matilde spiser det til formiddagsmat nesten hver dag. Sunt og godt, og alltid ferskt og mykt. Det eneste som er negativt er prisen.
Chiquita Bananas Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Da tør jeg ikke skrive alt det jeg virkelig spiser hahaha..... Brødet smaker søtt og jeg har fått forbud mot søte ting nå pga. blodsukkeret så det er vel det nærmeste jeg kommer godteri ;o) Men er det virkelig sunt - jeg leste bak, men jeg fikk ikke med meg at det var så sunt. Er søtt og det er vel ikke så mye havre og sunne ting i det egentlig ? Eller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå