Gå til innhold

Vask av lammeskinn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt 2 lammeskinn til babyen vår. Et til senga og et til vogna. Det jeg lurer på er om dere andre her inne vasker disse før bruk når de er helt nye?

Det burde vel være unødvendig med tanke på ullens fantastiske egenskaper. Er det ikke nok å bare lufte dem godt.

Vil gjerne høre hva dere andre gjør. Jeg kommer selvfølgelig til å vaske alt mulig annet som kan vaskes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

jeg selge de skinna på jobb og det vi sier er at det er nok å lufte de, men når du skal vaske dem så må du vaske med shampo for lammeskinn hvis ikke blir det stivt å ødelagt.....

lykke til=)

Skrevet

Har også to lammeskinn, en enkel og en som man kan ta av fra thermopose. Kommer ikke til å vaske de, kun riste de godt og lufte litt. Spurte ho i butikken om man trengte å vaske thermoposen (og skinnet), men det var ikke nødvendig. De hadde ikke fått noen spesiell melding om dette fra leverandør heller.

Skrevet

Ikke prøv å tørk de i tørke trommel..! Det har jeg prøvd, og det ble stivt og ekkelt.

Skrevet

Nei, de som er nye vasker jeg ikke. Har et fra storebror og det har fått seg en runde i maskina med ullvaskemiddel fra Nøstebarn. Det ble kjempefint :)

Skrevet

Jeg har vasket mine nye lammeskinn med ull shampo. Ble veldig fine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...