Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 jeg fikk ikke med meg navnet til hun jenta på slutten.. var det hun dama som vi har sett tidligere? hvis det var mulig å forstå det spørsmålet..
cherry coke Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Danielle Roussou...Men hvem var det igjen? Glemt det jeg.
januarbaby+maibaby Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 ja d var hu så va me tidligere, så løp rundt med geveret
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 ja, det er hun gamle franske dama.... warning, heretter blir det bare kaos.. tiden kan ikke flyttes så mye, da ramler en sliten husmor av lasset!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 jeg tenkte meg det... jeg sliter med å klare å følge med jeg nå.. syns serien var rar tidligere, men nå har det jo tatt av.. man burde vel egentlig satt seg ned og sett alle sesongene etterhverandre for å prøve å ta opp igjen tråden... jeg håper med all denne hoppingen i tid at de kan klare å redde han som spilte i Ringenes herre.. syns ikke det var noe gøy at han døde!!
Tia med 2 ♀ Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 har en følesle at tidshoppingen er også litt for å forklare ting som har skjedd tideligere. men må inrømme at det er litt vanskelig å få med seg noen ganger. Trodde først at de bare kunne hoppe framover i tid men så plutselig hoppet de jo tilbake i tid igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå