Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er av den sorten som elsker å se alt som er om sykehus, operasjoner, fødsler osv.... MEN....nå har jeg sittet å sett fødsel på youtube.... Og du store tid! Det skulle jeg IKKE ha gjort!! Så rett hjem, liksom! Det er jo et under i seg selv at underlivet vårt blir nogenlunde normalt igjen!!!! Som sagt, jeg synes det er spennende å se, men med 6 uker igjen til termin var vel dette noe jeg absolutt ikke skulle sett! Jeg har født 2 ganger før, og veit jo at ting ordner seg, men.....åhhh! :angrer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er akkurat lik deg, må få med meg alt som skjer av sånne programmer etc. Men der det fillmes rett oppi kusa vil jeg ikke se! Dette er min første, og jeg eer meget klar over ta det kommer til å være smerter jeg aldri har vist om før og at jeg kommer til å bli ei kjøttkake rett etter - men jeg trenger ikke se det:O)

Skrevet

Må få legge til at underlivet mitt ikke ble noe forandret..Ikke hovet jeg opp i de hele tatt..Ble klipt å sydd men ingen forandringer..

Filmene på YouTube er veldig oppskrytte å det er ikke sånn normale fødsler foregår..

Kan trøste deg med at jeg som 1 gangsfødende hadde en fødsel på 7 timer,pressrier i 40 min å jeg satt i telefon 15 min etter fødselen..

Det er SYKT vondt å det er sånn du tror du skal dø men herlighet..skal LOVE deg at du kommer til å si 10 min etter fødselen: DETTE KAN JEG GJØRE FLERE GANGER!

Det var 1 eller 2 uker med smerter..Første ukene ser det ut som om du går med en tikroner mellom rompeballene når du prøver å bevege deg.

Du kommer til å være sår å ha litt vondt med å dusje å tisse men dette går veldig fort over.

Lykke til fremover...gled deg mye til fødselen..

Skrevet

Blir så glad når jeg leser sånne innlegg som du gir nå Håpefull mamma! Innrømmer og sier at det er ingen fryd og gammen under fødsel eller rett etterpå, men det går over til slutt! alle sier bare at de glemmer smerten, men det tror jeg ikke heeelt på!:) uansett, guttungen må nå engang ut!;)

Skrevet

Vårbarn i april

Smerten forsvinner i de øyeblikket du får barnet ditt på brystet..Første timene er kroppen din i et *lykkerus* å alt av smerte forsvinner.

Men når du kommer litt til hektene igjen kommer smerten tilbake..

Man får smertestillende å man får mye hjelp første døgnet av snille jordmødre.

Men skal love deg at du kommer til å elske følelsen du får i kroppen..

Merklig nokk så kan du gå med verdens verste smerter,men når man ser det lille gullet som ligger der å stirrer deg i øynene er all smerte verdt å fordøye litt. Man fokuserer mer på barnet.

Klart du skal ha smerter,hallo..Du skal trykke ut en baby!

Men du får verdens beste gave ut av det!

Masse lykke til!

Skrevet

Gleder meg utrolig mye til å møte han så håper det er som du sier!!:) Men er ikke redd forå stille alle de rare spørsmålene mine jeg da, så jordmødrene skal få litt å svare på når det kommer til meg!:) hvorfor ditt og hvorfor datt? hehe! de er vel vant til det!;)

Masse lykke til til deg også!!:)

Skrevet

Jeg prøver å ikke tenke så mye på fødselen.

Tror det skal bli en fin opplevelse.

Man vet jo at det blir smertefullt. Men det er jo definitivt verdt det når man tenker på resultatet :)

Jeg har aldri født før, men tenker også at jeg glemmer sikkert smertene så fort barnet er på brystet.

Vi må jo bare igjennom det, så det hjelper jo ikke å grue seg egentlig.

Skrevet

He, he, nå er vi advart! Ble litt nysgjerring, men skal la være å se. Så forresten på eget underliv i speil etter fødselen, og da tenkte jeg at dette går aldri bra, men det ordnet seg jo. He, he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...