Gå til innhold

Nå har jeg prøvd utallige navnelapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

men alle detter av etter et par vask i maskina. Kan jo ikke ta altfor mye varme på strykejernet heller, da smelter jo navnelappene i klærne...Håpløst..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Prøvd stempel? :o) Funker genialt :)

Skrevet

Nops..hva er det?

Skrevet

Prøvd lapper fra sabo.no også? De stryker man ikke fast, men knipser på! Sitter godt i vasken gjør de også!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

http://www.navnesutten.dk/Products.aspx?SalesArticleID=28

står at de skal tåle minst 60 vask ved 30 grader, og 30 vask ved 60 grader... veeeel, jeg stempla snuppa sine FØR minsten på 17 mnd ble født, og på masse av tøyet sitter det enda! Helt suverent :o) Litt knotete på bukser med strikk i livet, men da stempler jeg bare på lappen, eller litt lenger ned :)

Skrevet

Jeg bruker tusj på lappen og syns det fungerer veldig bra, slipper å stryke også. På enkelte klær hvor det er upraktisk eller jeg ønsker litt mer enn bare navn på, så har jeg brukt klistrelapper og det fungerer faktisk veldig bra inni sko og på utedress ol.

Skrevet

Palmesus! Jeg prøvde å bestille stempel nå, men de ville ikke godta e-mail adressen min, kom opp at den var ugyldig... Har hotmail. Hva er problemet mon tro?

Skrevet

Tror je ghar prøvd det meste av lapper og de jeg like er de fra www.presis.no som kan klistres rett på tekstilene.

Skrevet

Jeg begynte med askeladden sine lapper, og er kjempefornøyd! De henger jo i årevis=)

Meeeen, det tar uhorvelig lang tid, så jeg har kjøpt en tekstilpenn og har den liggende der jeg better klær. Ingenting å utsette på den enda, og det er myyye enklere å bare knote ned noen okstaver på plagg jeg har glemt å merke, enn å dra frem strykejernet

Skrevet

askeladden har jeg prøvd..like dårlige som de andre

Gjest Sekretøsa
Skrevet

åh? så rart... jeg har bestillt fra gmail, men vil ikke tro det har noe å si?

Skrevet

presis.no

bare å klistre på. Sitter hos meg ihvertfall

Skrevet

Merkepenn er tingen! :-) Går fort, og holder for alltid! :-) Fant fort ut at jeg hadde bedre ting å gjøre, enn å stryke på navnelapper...

Skrevet

Holder knappen på merkepenn (finnes en egen gul en beregnet kun for tøy - min blir ødelagt hver gang noen låner den!) Holder gjennom alt mine plagg har blitt utsatt for hvertfall.

Så er jeg veldig glad i sabo og taggits.

Den eneste ulempen jeg har opplevd med de er at minsta på 1,5år gjerne drar av lappene når hun kjeder seg. Men det er jo bare å være obs på at hun ikke når klærne når vi kjører bil el så går det bra.

Taggitsene fungerer med samme prisip som alarmene hos de fleste klesbutikker. (Ikke er det så dyrt som det kanskje høres ut som heller!)

Ei merkepenn koster et par tiere hos bokhandelen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...