Gå til innhold

finner ikke bedre mann enn min :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

i går fikk jeg tette melkeganger å lå rett ut med feber og drit..han slapp alt han hadde i hendene på jobb å kom rett hjem.

 

i dag så tok han fri hele dagen å var hjemme med oss. han spaserte på butikken for å kjøpe paraceter til meg (helt i koma uten noe søvn). passet på at jeg hadde nok å drikke. minnet meg på å spise. jeg lå bare å sov hele tiden .kunne ikke løfte noe som helst så jeg fikk ikke skiftet, bysset, eller matet mini. han gjorde ALT. han fikk såvidt sove som helst. han har stått sånn på i to døgn nå for at vi skal ha det greit. å nå lager han kveldsmat til oss :):)

 

hjelp som jeg har klemt og grint og kost på han fordi jeg er så taknemlig.

 

fantastisk mann :):):)

 

PS: oppå alt dette så satt han hjemme å jobbet med lillemor på fanget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillemor var skikkelig grinete i dag.. så han hadde det også å styre med..

Skrevet

Koselig da=) Men må bare si at det hadde jeg tatt for gitt at min mann gjorde.

God bedring=)

Skrevet

Å så deilig!

 

Håååper min kjære og er slik om jeg blir syk mens jeg er hjemme med tulla.

Skrevet

sånn hadde jeg det og når jeg fikk brystbetennelse=)

 

godt å ha hjelp da ja=)

Skrevet

jepp :) å etter å ha lest flere innlegg her inne så vet jeg å sette pris på han :D

Skrevet

Kan ikke han starte et kurs for andre pappaer/ kjærester?? hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...