Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 i går fikk jeg tette melkeganger å lå rett ut med feber og drit..han slapp alt han hadde i hendene på jobb å kom rett hjem. i dag så tok han fri hele dagen å var hjemme med oss. han spaserte på butikken for å kjøpe paraceter til meg (helt i koma uten noe søvn). passet på at jeg hadde nok å drikke. minnet meg på å spise. jeg lå bare å sov hele tiden .kunne ikke løfte noe som helst så jeg fikk ikke skiftet, bysset, eller matet mini. han gjorde ALT. han fikk såvidt sove som helst. han har stått sånn på i to døgn nå for at vi skal ha det greit. å nå lager han kveldsmat til oss :) hjelp som jeg har klemt og grint og kost på han fordi jeg er så taknemlig. fantastisk mann :) PS: oppå alt dette så satt han hjemme å jobbet med lillemor på fanget.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 lillemor var skikkelig grinete i dag.. så han hadde det også å styre med..
cherry coke Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Koselig da=) Men må bare si at det hadde jeg tatt for gitt at min mann gjorde. God bedring=)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Å så deilig! Håååper min kjære og er slik om jeg blir syk mens jeg er hjemme med tulla.
HeldigeMEG:) Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 sånn hadde jeg det og når jeg fikk brystbetennelse=) godt å ha hjelp da ja=)
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 jepp å etter å ha lest flere innlegg her inne så vet jeg å sette pris på han
Glad_mor_85 Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Kan ikke han starte et kurs for andre pappaer/ kjærester?? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå