Gjest vinterbrud Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Lillemor er 5,5år,og har til nå overnattet hos faren to,tre ganger.Hun bare skrek og han fikk ikke roet henne ned.Nå vil han ikke ha ho på overnatting,kun samvær på dagen. Men det fungerer bra for meg,hun sover hele natten hjemme.Dessuten stoler jeg ikke på han,han er ustabil og ikke vant med barn. Men jeg håper jo etterhvert at han vil prøve å ha henne igjen på natta. Egentlig savner jeg litt det å få ligge lenge om morgenen engang iblant. Jeg hare foreldreansvaret alene,så jeg bestemmer heldigvis mest angående henne.
1mor3barn&1000ideer Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Eeeeh, kanskje det er en spesiell grunn for at hun ikke ville sove der??? Jeg hadde ikke latt mine barn sove hos en som du ikke stoler på, og som i tillegg er ustabil!!??
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Hvorfor kan du ikke sove litt lenge på morgenen, selv om hun er der? Hun er jo 5,5 år. Ingenting som sier at hun ikke kan være opp litt alene på morgenen, er det? Ellers vil jeg si at å sende barnet et sted hvor hun hyler hele tiden, hadde jeg ikke gjort. For barnets del. Og hvertfall når du ikke stoler helt på han, heller. Jeg hadde sagt det var greit at det ikke var overnatting, og heller ordnet barnevakt andre steder, om det er nødvendig.
Gjest vinterbrud Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Det er det jeg også tenker,hun skal aldri tvinges til ting hun ikke vil.Sånn vi har det nå fungerer det,og da skal en ikke forandre på det. Hun overnatter hos besteforeldre iblandt,det går helt fint. barnefaren vil jeg nok aldri bli istand til å stole helt på,pga mange ulike ting.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Da har du vel rett på mer barnebidrag og. Det er vel bare nettene som teller er det ikke ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå