Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er forlovet med værdens beste mann, men han er overvektig og begynner å bli ganske stor. Han er veldig følsom for dette og sier selv at han er stor, men gjør ikke noe med det og vil heller ikke ha hjelp, han elsker fet mat og alt som har sukker i seg osv. han er snekker og mener at han ikke trenger å trene for han får nok trenng på jobb..... Hva skal jeg gjøre????? Noen forslag????
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 hva med å ta han med seg på gåturer på ettermiddagene for å lufte dere litt? Det er godt med en spasertur i ny og ne
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 ja, prøver på det, men er ikke så lett siden været ikke er så fint om dagene........ huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...... blir så lei meg også fordi jeg ikke klarer å snakke med han om det.....
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Jeg trur nok at det beste er bare og si det som det er.. Jeg ville satt pris på det.. Hør her mannen min, jeg elsker deg over alt men det er noe vi må prate om som du ikke kommer til og like.. Men fordi jeg er så glad i deg må jeg gjøre det.. Bedre og gripe tyren ved horna enn og gå rundt grøten!
rosa76 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Huff ja det er et følsomt tema det der, en vil jo ikke såre noens følelser! Men jeg er nok enig i at det kan være lurt å si fra litt. At du er bekymret for høyt blodtrykk, kolesterol, diabetes..alt som kan skje med kroppen som følger av overvekt. Det er jo tross alt lettere for han å gjøre noe aktivt nå, enn senere hvis han blir ennå tyngre. Ellers kan du jo overstyre litt på kjøkkenet og lage noe herlig SUNN mat på hverdagene Og heller lage digre saftige burgere med pommefritz o.l i helgene? Jeg har fått dilla på denne siden; www.matoppskrift.no Supre oppskrifter!
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 ja, det er sant det jenter!!!! tror jeg må gjøre det altså...... tusen takk for tips og råd=) setter jeg veldig stor pris på altså!!! Huff, jeg syntes det er veldig vanskelig dette her og bedre mann finnes ikke, men må bare si det til han....
Snikskytteren er storebror! Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 lage litt sunn middag til han? Alle monner drar!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Er det du som lager maten hjemme? Innfør et sunt kosthold for alle, lag sunne middager og kjøp bare inn sunn- men god- mat. Og snakk med ham om hvor redd du er for helsa hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå