Gå til innhold

Plutselig "flyskrekk"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ut å fly for første gang med mini på 4 mnd (uten barnefaren). Helt siden jeg bestillte billetten ser jeg titt og ofte for meg scenarioet der flyet er i ferd med å styrte og jeg tviholder på mini. Tenker på den stakkars lille som må dø så tidlig og på den forferdelige måten bare fordi jeg måtte ut og fly. Klarer liksom ikke helt å bli kvitt disse tankene, selv om fornuften selvsagt sier at det bare er tull, det kommer jo til å gå bra. Hjelper bare så lite om dagen... :-(

Har jo hørt at det er vanlig å bli mer engstelig når man får barn, men det får da være grenser!!!??!! Håper fornuften seirer snart!! hehe

Flere som har hatt det sånn? Evt tips til å komme "på rett kjør" igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mange som opplever å bli redde for å fly når de har fått barn. Jeg vil råde deg til å sjekke inn på nett før du drar til flyplassen, og plassere dere så langt fremme i flyet som mulig. Når dere går ombord sier du fra at du er bekymret til flyvertinnen/verten som møter dere, og de vil da spørre hvor du sitter og holde et ekstra øye med dere.

Det er utrolig viktig at du opplever at du mestrer flyturen, og dersom du ikke har vært redd før vil jeg tro du bare trenger å komme deg avgårde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...