Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Tok test idag på jobben(!!!) og den viste et klart pluss-tegn:o) Skulle hatt mensen igår, men den uteble, og puppene begynte å verke veldig idag tidlig. Så jeg bestemte meg for at jeg ville ta en test, så mannen min kom innom med den på jobben. Når jeg så pluss-tegnet, hadde jeg lyst til å brøle ut av glede, men kunne jo ikke det...Hehe! Mensterminen min er 13.november! Dette blir mitt fjerde barn da, og det er alltid like fantastisk når man blir gravid ))) *lykkelig*
Molait Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer så mye:) må jo flire av at du ikke kunne vente til du kom hjem fra jobb da. Nesten dumt om du ikke skal si noe med en gang, for må jo lyse "jeg har en hemmelighet og er superglad" av hele deg på jobb;) Jeg vener og nr.4...og nr.3
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Tusen takk dere! Hehe, ja men kunne ikke vente, bare måtte få et svar der og da! Og fikk noen spørsmål men holdt nå på hemligheten min ) Er så glad så glad, og det beste er at her kan jeg ROPE det ut!!! Og enda holde det hemmelig...hehe! Molait: Venter du tvillinger?
Molait Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 ja... Vurderte hvorvidt vi skulle i det hele tatt gå for nr.3. Og så gikk det galt 10+0. Blødninger, klumper og smerter. Inn til ul for å sjeke at alt kom ut og sånn og gikk ut med bilde av 2 stk. Mye å fordøye den dagen gitt. Så brått blir vi 6stk! jeg synes det er mye jeg altså..hehe
Emma27 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 he he.. jeg tok også test på jobben. Egentlig bare for å utelukke at jeg var gravid, sånn at jeg ikke skulle tenke noe mer på det. For vi hadde nesten gitt opp etter et par års prøving, og pergokur.. Så stod jeg der på doen med positiv test. Rista i hele kroppen, og gråt og gråt .. Litt av et syn!he he.. heldigvis var venninna mi innom jobben akkurat da for å ordne noe, så jeg fikk støttet meg litt til henne med en gang.. Moro å tenke tilbake på det:-)
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 Oi, det var spessielt! Så artig for dere da ) Er redd for tvillinger jeg... Ventet tvillinger i -06, men hadde en spontanabort med en av de, så fikk ei lita jente da. Men nå hadde det blitt mye hvis det viser seg at det er fler enn èn. Men de blir jo egentlig like elsket fordet, hvis det er fler. Har kun 3 soverom her vi bor nå, kjøpte nytt i -07. Men skal bygge et soverom i stua, så får vi bare få en mindre stue.
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2009 Emma-23: Hehe, fler som gjorde samme "tabben" ja:o))) Ikke lett å holde seg når man får en positiv test. Og for min del kan jeg bare ikke rope ut, jobber i en barnehage, så de hadde vel alle begynt å lure... Men ansiktet strålte jo, sånn helt plutselig, så de spurte om hva som hadde skjedd.. Men ingen fikk vite noe, før idag. Min beste venninne som jeg jobber med og ei annen ei vet det nå. Må vel si noe til sjefen snart og, for jeg er så kvalm og ser mørkt ut at jeg kan jobbe 100% når det holder på slik. Pluss at jeg er stuptrøtt om dagen. Skikkelig problemer med å våkne kl.5 når jeg har tidligvakt. Og sovner nesten sammen med unga når de skal sove...Kanskje greit å lufte det for sjefen min... blir bare 2. som er gravid på under en mnd... Han vil få sjokk... Hehe!
Emma27 Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 He he.. ja like greit å si det da:-) Jeg fikk sykemelding jeg og det har vært kjempe godt. Er 11+4 i dag, og ikke sagt noe til sjefen enda. Har tenkt å gjøre det til uken når jeg skal innom jobben en tur..Hun har jo taushetsplikt ovenfor de andre kollegaene. Jeg jobber på sykehus og det er ikke alltid lett å tilpasse arbeidet etter formen. Er lissom pasientene som bestemmer tempoet.. Uansett, gratulerer kjempe masse til dere! Er vel like spennende uansett hvilket nr. i rekka den lille kommer. For min del er det nr. 1:-)
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2009 Kan godt forstå at det er vanskelig å tilrettelegge på et sykehus. Gratulerer så mye med den 1.!!! ) Som du sier alltid like spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå