oneLone Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 har vi personalmøte hver 6 uke. Nytt denne gangen var at alle som ikke hadde hatt sykefravær i jab/feb ble lest opp og etterpå fikk de applaus... Hva synes du om det? Jeg sliter endel psykisk og kjenner at dette blir vondt for meg.
nov007 sin nappy Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Det synes jeg var litt sært...greit at man skal få ned sykefraværet, men folk er borte av grunner de ofte ikke kan hjelpe for. Jeg har en sønn som er mye syk, og er derfor mye borte - og har veldig dårlig samvittighet for det (selv om jeg selvsagt ikke kan styre dette). Tror ikke samvittigheten min hadde blitt noe lettere av å aldri være i den gruppa som ble applaudert for...
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 En ting er i hvertfall sikkert å det er at de IKKE får ned sykefraværet på den måten!! Jeg synes du skal si fra til din tillittsvalgt om hva du mener om dette. Jeg personlig mener det er helt på grensen til mobbing.
cherry coke Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Det høres meget tvilsomt ut!! Hadde ikke funnet meg i det. Ta det opp med tillittsvalgt eller leder.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Det blir alt for personlig! Jeg hadde nok følt det som overtråkk.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Har vært så mye fravær på jobben de månedene så de fortjener en klapp de som har klart holde seg friske =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå