Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 og jeg er så engstelig. Han skal få narkose. Legene skal fjerne en kul han har på halsen i lymfekjertelen. Jeg er så redd for at noe skal gå galt. Kanskje de skjærer for mye, for dypt og tenk om han aldri våkner igjen. Uff, det er sikkert helt bortkastet og urealistisk å tenke slik, men jeg kan bare ikke slå bort tankene. Gutten min har også spurt meg mye om operasjonen nå to kvelder på rad.
Emil & Røra Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Kanskje du skal skrive ned allt du bekymrer deg for og vurdere om du skal snakke med en av legene eller sykepleierene? Ingen spørsmål er dumme hvis de kan roe en engstelig mamma. Det er jo viktig at du får roet deg slik at du kan svare godt på spørsmålene sønnen din har. Bare spør meg hvis du lurer på hvordan man kan svare barn på spørsmål knyttet til sykdom og sykehus. Jeg jobber med dette.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 alex ble operert i benene når han var 4-5 mnd, i full narkose. Jeg var LIVREDD for alt som kunne gå galt, og operasjonen varte en time lenger enn planlagt pga arrvev etter tidligere inngrep. Jeg bare gikk rundt i en dus av engstelse og redsel, og det var vondt å komme opp til lille gutten min etter operasjonen, med veneflo og alt:( Men det gikk så bra! Han kom seg kjempefort, eneste menet han hadde var at halsen ble sår og hovnet litt opp etter intubasjonsslangen. Men dette gikk over etter et par dager:) jeg fikk lov til å bli med inn når de ga ham medisinene (les, narkosen) men måtte gå ut med en gang han hadde sovnet. De kan nemlig rykke litt når de har sovnet, og det er ikke noe man lar mamma se på, av åpenlagte grunner:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Takk for tipset. Jeg skal prøve å få en prat med legene før. Han opereres allerede på mandag! Uff, gruer meg sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå