Gå til innhold

Legging


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når legger dere babyene deres? Hvor lenge sover de? Har dere mange nattamminger? Sovner de av seg selv?

 

Vi prøver å legge en gang mellom 7 og 9, men blir ofte mye byssing før skatten sovner.... mange ganger ned og opp av sengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi legger jenta vår i syvtiden hver kveld. Hun pleier å klagegråte litt før hun sovner, og da går vi inn til henne, gir henne smokken og stryker litt på henne før vi går ut igjen. Tar henne ikke opp. Hun pleier å sovne ganske fort. Som regel pleier jeg å amme 1 elle 2 ganger i løpet av natten. Vi står opp mellom åtte og ni om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa her sovner mellom 19-20 en gang. Innimellom kan vi bare legge henne rett ned, andre ganger må vi bysse litt. sover til ca 07 , men får mat 2-3 ganger på denne tiden.

er 2,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger snuppa vår i 20.00 tiden, da sovner hun som regel med en gang, kan hende hun suttrer litt fordi hun mister smokken men da gir jeg henne den igjen så er det greit. Da er jeg oppe en gang om natten å ammer, også sover hun til kl 08.00 på morningen.

Jenta vår er 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke innført noe legging enda, tenkte å vente til etter han er fyllt 3 mnd. Han er litt over 2 mnd nå. vi har ingen hast med å finne leggetid enda, nyter tiden da han er våken på kveldene og legger han når han blir trøtt. (varierer fra kl 20-22)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte helsesøstra vår når vi skulle legge gutten vår, men hun sa det var alt for tidlig å snakke om ennå. Vi trenger ikke innføre fast leggetid før han er ca fire måneder mente hun, for det er først da han vet forskjell på natt og dag. Hun synes det hørtes helt fint ut å legge ham ved 22-tiden slik vi gjør.

 

De siste dagene har vi lagt ham i 21-tiden fordi han har vært så trøtt og grinete. Han pleier å sovne innenfor en halv time når vi legger ham. Gråter ikke. Det er deilig.

 

Ammer så i 1-2 tiden og en gang mellom 4 og 6. og så ca kl 8 igjen. så står vi opp en gang mellom 8.30 og 11.00 : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...