Gå til innhold

PÅ min arbeidsplass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vi personalmøte hver 6 uke.

Nytt denne gangen var at alle som ikke hadde hatt sykefravær i jab/feb ble lest opp og etterpå fikk de applaus...

Hva synes du om det?

Jeg sliter endel psykisk og kjenner at dette blir vondt for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakke med tillitsvalgt!

uholdbar oppførsel!!

og personalmøter hver 6.uke er alt for lite. og ikke rart de må slite med sykefravær med enn sånn holdning blandt ledelsen! kjenenr jeg blir ganske provosert av slik. gå til tillitsvalgt med en gang og tra tak i det. du var sikkert ikke den eneste som reagerete!

Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Jeg er en av de som heldigvis "aldri" er syk, men jeg føler virkelig med de som har slitt med omgangssyke og influensa de siste par månedene. Dem er det mange av!! Og de (og andre syke) kan jo ikke noe for at bakteriene og virusene kommer og tar dem!

Skrevet

Tilitsvalgt og verneombud var med på møtet de åsså.

Vi var flere som reagerte på dette. Ingen ønsker vel å være borte fra jobb...

Jeg synes denne handlingen deler personalet i to grupper. De flinke og vi mindre flinke...

Skrevet

Kan noen være så sill å legge dette ut på skravle for meg?

HI

Skrevet

Kan jeg tippe at det er gamlinga som ikke har fravær? Haha

Men vi unge, som har barn osv. er mer utsatt!

FY SÅ DÅRLIG!

På min arbeidsplass markerer de i boken at ingen har fravær som en jubel! Syns det er kvalemene!

Skrevet

Dårlig oppførsel av de på jobben din. Er det bhg du jobber i? Har hørt om noe lignende. Syns det dumt, det gjør bare at de som kanskje sliter litt blir enda mer tråkket i søla :( Burde heller backe opp mer, slik at fraværet ble mindre.

Lagt ut for deg på skravle!

Skrevet

Ja det er i barnehage...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...