Castein81 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hei! Var hos lege idag for å følge opp blodtrykket som er litt for høyt, er 38+1 i dag. Gjorde alle undersøkelser som en vanlig svangerskapskontroll, men legen hørte ikke på hjerterytmen til babyen eller målte magen. Flere som har opplevd at dette ikke gjøres hver gang? Kjenner jo liv hver dag, så da er det nok greit tenker jeg. Og det var jo blodtrykket som sånn sett var grunnen til at jeg var der også.
to_tette? Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 er 32 uker nå, og legen har enda ikke lyttet etter hjertelyd hvis du var der utenom de vanlige svangerskapskontrollene, så målte vel ikke legen magen, skal vel ta målene på faste tidspunkt fastlegene gjør vel helst ikke noe mer enn akkurat det de må
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Legen min måler alltid magen og hjertelyden. Er der på samme tid hver gang da...
løkre Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Min lege og jordmor har målt hjerterytmen og mage målet mitt hver gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå