Gå til innhold

PERMISJON ETTER ENDT SVANGERSKAPSPERM....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært sykmeldt i snart 1 år etter at min svangerskapspermisjon var over. Nå har jeg søkt om 1 års permisjon uten lønn,men har jeg egentlig krav på d???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du har krav på det. Mener det er opp til den enkelte arb.giver, så lenge det gårover den ordinære svangerskapspermisjonen...

 

Tror... Vet ikke....

Skrevet

Tror jeg må ta meg en tur på nav,og høre om de vet noe :-) !!! Takk for svar,sasiemta!!!

Skrevet

Man har krav på 1 års ulønnet perm etter endt svangerskapspermisjon. Det står i arbeidsmiljøloven. Men jeg er usikker på hvordan det fungerer når man er sykmeldt først.

Skrevet

Jeg vet jeg har krav på 1 års ulønnet perm etter endt svskapsperm,men iom at jeg har vært sykmeldt ett år,så er jeg veldig usikker på dette......................!! Finner liksom ingen steder på nettet der d står heller :-/ !!!

Skrevet

Tror det beste er å ringe nav. Post gjerne svaret du får, for dette kommer til å gjelde meg også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...