Blopp1 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 jeg har vært sykmeldt i snart 1 år etter at min svangerskapspermisjon var over. Nå har jeg søkt om 1 års permisjon uten lønn,men har jeg egentlig krav på d???
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Tror ikke du har krav på det. Mener det er opp til den enkelte arb.giver, så lenge det gårover den ordinære svangerskapspermisjonen... Tror... Vet ikke....
Blopp1 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Tror jeg må ta meg en tur på nav,og høre om de vet noe :-) !!! Takk for svar,sasiemta!!!
Kvitrebekk Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Man har krav på 1 års ulønnet perm etter endt svangerskapspermisjon. Det står i arbeidsmiljøloven. Men jeg er usikker på hvordan det fungerer når man er sykmeldt først.
Blopp1 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Jeg vet jeg har krav på 1 års ulønnet perm etter endt svskapsperm,men iom at jeg har vært sykmeldt ett år,så er jeg veldig usikker på dette......................!! Finner liksom ingen steder på nettet der d står heller :-/ !!!
Kvitrebekk Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Tror det beste er å ringe nav. Post gjerne svaret du får, for dette kommer til å gjelde meg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå