Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal og gleder meg veldig.Håper alt er fint med den lille,det er det viktigste men håper også jeg får vite kjønn da:)

Så hvis vi er flere hadde det vært gøy om vi kunne holdt tråden oppe å fortelle etterpå hvordan det gikk....? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, endelig også min tur på fredag!!! Føler jeg har ventet i evigheter...og er kjempespent! Har kjent svake fosterbevegelser og håper alt står bra til der inne!

Jeg har en jente fra før og håper også å få vite kjønnet. Har en veldig sterk jentefølelse...Men er enig i at det viktigste er at alt står bra til med babyen!

Skrevet

Jeg har en av hver fra før så er jo egentlig det samme,men her er storebror veldig opptatt av at dette MÅ bli en gutt.Sier han ikke orker ei lillesøster til :D

Håper bare alt er normalt,merker jeg tenker veldig mye mer denne gangen..

Når på dagen har du time da?jeg skal 9.30..

Skrevet

Jeg har time 10.30.

Huttetu! Skrekkblandet fryd, men tenker positivt.

Og ja, jeg har tenkt mye mer i dette sv.skapet, sikkert derfor tiden har gått så tregt....

Og minst like mange bekymringer har jeg også hatt hittil! Og det vil vel fortsette sv.skapet ut...

Krysser fingrene for oss begge og satser på at det blir bekreftet masse liv og røre i magene våre i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...