Gå til innhold

Kan du dele din erfaring med Yasmin p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på mitt første brett... Har aldri brukt p-piller før. Hadde vanlig blødning de 5-6 første pillene på brettet, men etter det, har jeg hatt rosa utflod og små-blødninger hver dag........... Er det vanlig eller..? Er på dag 10 på bretter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det. I seks uker, så droppa jeg møkkapillene og kranglet meg over på annen medisin. Andre p-pillemerker har fungert helt fint.

Skrevet

Sitter her med en prins på 2 mnd.Sånn funka de på meg=)

Skrevet

Blødninger i 2mnd, migrene og brekninger... Så her skal det byttes!

Skrevet

Du får gi de litt tid. 10 dager er jo ingenting. Jeg har gått på de i snart 3 år og ikke hatt noen blødninger utenom det jeg skal ha og ingen andre bivirkninger heller. :)

Skrevet

Lukas er et Yasmin barn:)

Skrevet

Småblødninger her også. Måtte over på Marvelon. De var bra!

Skrevet

Jeg ble gravid 4 mnbd etter at jeg begynte på de.... =)) Mista ikke mens, blødde som vanlig, men var en del deppa de første par mnd...

Skrevet

jeg hadde ingen bivirkninger av dem, og var kjempe fornøyd med dem. Vil så gjerne begynne på dem, men jeg kan ikke siden jeg får protein S mangel når jeg bruker p-piller (som øker risikoen for blodpropp)

Skrevet

Hmmm... Tenker å gi de noen mnd... Men liker ikke helt det at så mange har blitt gravid på de... Vi vil ha nr.3, men minstesnuppa er bare 10 mnd, så vi vil vente litt...

Skrevet

daglig blødning etter fødsel...

vrte i 4 mnd, så gikk jeg over til spiral. småblødningene stanset da helt!

gikk på yasmin før jeg ble gravid, uten problemer..

Skrevet

Legen min sa at p-pillene er helt trygge sålenge du ikke kaster opp de eller slurver med å ta de. Jeg har nå gått på de i snart 3 år uten å bli gravid og jeg har blitt gravid på første forsøk 3 ganger når vi ikke har brukt prevensjon. Svigerinna min har også gått på de i flere år uten å bli gravid.

Skrevet

jeg har brukt de i et par år før jeg sluttet for å bli gravid. det eneste jeg merket av bivirkninger var at blødningene var noe uregelmessige.

Skrevet

Brukte de i 2-3 år. Hadde helt regelmessig mens uten pms-plager eller spesielt mye vondt. Hadde sterkere menssmerter før jeg startet på dem.

Skrevet

Brukte de i 5 mnd.......

Jeg ble et jævla hormontroll, gikk opp nesten 15 kg og blødde 3 uker med 1 uke opphold hele tiden.......

Grusomt!!!!!!

Skrevet

På meg "funker ikke" p-piller særlig..ALtså, blir ikk gravid,- men har uregelmessig blødninger,- mye noen gang,-lite andre... Med YASMIN ble jeg endelig regelmessig..3.pillefrie dag kom mensen,- og slutta den dagen jeg startet på nytt brett..PMS plager var nesten borte og blødde MYYE mindre enn før... (hadde prøvd 3 andre typer før..)

Kunne ikke utsette mensen da,- ved å gå fra ett brett til det andre,- begynte fortsatt å blø på det som skulle vært 3-pillefriedag...Måtte ta en pause på 1-2 uker til jeg slutta og blø for å starte opp med nytt brett...

Men KJEMPEFORNØYD :o) De andre pillene greide det underverk å "fucke opp" en allerede MEGET ustabil menssyklus..ELler, vhar vel aldri hatt syklus...

Har nå hormonspiral for skal ikke ha fler..Blør litt nå og da oghatt noe "småtteri",- men er så lite at jeg kan leve med et så lenge jeg ikke blir gravid:o)

BLir MEGET lett gravid uten prevansjon da. begge barna "satt" kjapt..SÅ uregelmessig, kraftig mens trenger ikke ha noe å si for fruktbarhet iallefall:o) (eller var det flaks begge ganger??)

Skrevet

Jeg brukte de i mange år, sluttet da vi skulle begynne å prøve. Ingen bivirkninger, annet enn at jeg fikk mye mindre menssmerter og mensblødning og migrenen ble nesten borte - og det vil jeg si var helt greie bivirkninger;) Mensen var regelmessig, og ikke ble jeg gravid (men ble det på første pp etter at jeg sluttet med de).

Så jeg var veldig fornøyd. Hadde nok begynt på de igjen, om det hadde vært mulig samtidig som amming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...