Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 matt akkurat nå..... Fikk beskjed i dag tidlig at en gammel venn gjennom mange mange år døde i går kveld. Er helt nummen, matt og fryktelig lei meg.....Tenker aller mest på familien som sitter igjen, og dessverre vet jeg så altfor godt hva som venter dem fremover........en sønn, en bror, en far og kjæreste har forlatt dem...trist.. Vi har hatt en fantastisk tur, jentene mine og jeg. Gode dager, nære samtaler og gode opplevelser i vårværet. Det var energi rett i kropp og sjel. Turen opp på høyden ble akkurat så god og nær som jeg håpet og det var en varme som bredte seg i kroppen da vi nådde toppen, der asken ble spredd. Det setter sitt preg og tankene er mange. Om livet, meningen, utfordringer og gode mennesker. Rare dager nå, når meldingen om at ennå en fin sjel har reist videre ble det litt voldsomt... Jeg kommer inn når jeg får samlet meg litt... Klemmer til alle dere her inne:-)
♥Snulder Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Får ikke gjort annet enn å prøve tenke på deg en haug med klemmer!!! Godt at du har fått anledning til å lade batteriene godt i forkant av dette. Selv om man ikke står aller nærmest.... så er det hjerteskjærende vondt når man vet hva disse menneskene går igjennom:=/
Superlis Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Godt og høre at du har hatt en fin tur, trist og høre om enda et dødsfall...Trøsteklem er sendt!! Ord blir så fattig.....
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Huff klatten,dette var leit.Jeg sender mange gode klemmer og tanker din vei.Det hjelper ikke så mye på sorgen,men... Så fint å høre at turen var fin.Kan tenke meg det ble spesiell opplevelse der oppe. Klemmer
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Nei og nei.... nå holder det vel.... Er måte på hva man ska ta også da. Sender over mange klemmer, tenker på deg.. Vi kan snakke om turen din når du komme litt ovenpå igjen, men fint at du har kost deg. Noe som ikke overrasket meg så veldig, da jeg har vært så heldig å treffe allerhelstnorge live:-)
Gummelillan Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Sender deg mange varme tanker og klemmer. Skjønner følelsen av utmattelse. Sånt er alltid meningsløst og du kjenner det vel så alt for godt igjen. Ta den tiden du trenger med dine kjære og nære. Så snakkes vi når du føler deg litt ovenpå igjen. Stor klem fra
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Huff det var vondt å lese, grusom når unge mennesker går bort. Sender trøsteklemmer i massevis. Tenker det var en vemodig og fin tur, følelser setter si sving og så får du en sånn nyhet på toppen
Karomamma Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 For en trist beskjed å få!! Mange klemmer til deg Gleder meg til å høre mer om den fine turen deres når du orker og har overskudd igjen! Ta vare på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå